Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Waar kartelmoeren kopen?

Zoals jullie weten reviseer ik regelmatig Inca lintzaagmachines. Ik heb er nu 2 onderhanden maar mis nogal wat onderdelen. Het meeste kan ik wel regelen maar ik heb een aantal zgn. kartelmoeren nodig in de maten M8 en M10.
    Ik heb weliswaar via Google een groothandel gevonden maar wil niet gelijk 25, 50 of 100 stuks kopen, maar slechts enkele. Zie: https://www.jeveka.com/nl/catalog/bl...46700060/g+c+a
    Wie weet er een adres waar ik deze kartelmoeren per stuk kan kopen?
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Ik heb deze onlangs bij Hornbach gezien.

Op ebay staan ze ook wel, gezocht op knurled nut.

Beste Pieter,
    Ik kan voor jou langs de Hornbach gaan en een aantal van die dingen kopen. Dan stuur ik ze daarna wel op.
    Reken wel op ongeveer 1,50 euri per moer.

Groeten,

Martin

Ik stuur je een PB
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasjandiederik Bekijk Berichten
    Beste Pieter,
    Ik kan voor jou langs de Hornbach gaan en een aantal van die dingen kopen. Dan stuur ik ze daarna wel op.
    Reken wel op ongeveer 1,50 euri per moer.

Groeten,

Martin
    Meen je dat nou ? 1.5 euro voor 1 kartelmoer van M8 ???
    Wij betalen hier op de zaak welgeteld 27 euro/100 st ( wel dozen van 200 ofzo ) ... da's dus een behoorlijke marge dat die mannen hebben...

RDE zal ook wel moeten, ik heb nooit m'n gereedschap voor de volle mep gehaald bij de hornbach
    Kan er inmiddels heel wat kartelmoeren voor halen. Moet zeggen dat ik niet zo'n enorme marge had verwacht..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janwillem Bekijk Berichten
    RDE zal ook wel moeten, ik heb nooit m'n gereedschap voor de volle mep gehaald bij de hornbach
    Kan er inmiddels heel wat kartelmoeren voor halen. Moet zeggen dat ik niet zo'n enorme marge had verwacht..
    Goedemorgen, dit heeft verder weinig te maken met de verkrijgbaarheid maar op ijzerwaren zoals moeren bouten en normale schroeven krijgen wij 65-70% korting. zoals contructiebedrijven zitten vaak op de 80% korting.
    mvg wilco

Als je ziet wat je als bedrijf (ja ook als zzper) aan korting krijgt bij een groothandel schrik je je kapot. Ik krijg bij vershillende groothandels kortingen van 65-70% op veel dingen, andere zaken dan weer 30-35%, maar dat zijn dingen die ik minder vaak nodig heb.

ah heten die ding zo... wat er laatst naar op zoek om een kerfmaster te maken... heb toen 2 statiefjes van de Action gesloopt...

2016-03-06 17.45.28.jpg

Forum Rechten