zaagmachine Holzmann TS 250 F

Tjeerd

Actieve deelnemer
22 apr 2008
438
56
Ik ben op zoek naar een grotere zaagmachine (heb nu de Metabo Magnum TK 1256).
Heeft iemand ervaring met deze machine? Hoe zit het met de aanschafprijs.
Vanmiddag kreeg ik een bijzonder aanbod om hem aan te schaffen van € 1850 ex BTW.
Nu zit ik vanavond op internet rond te rijden en vind steeds prijzen voor rond de €1500 incl BTW (Duitsland/Oostenrijk). Scheelt dat dan zoveel met de omringende landen.
Merkwaardig is dat de technische specifikaties gelijk zijn op het gewicht na.
Nederlands aanbod 170 kg en het buitenlands model 241 kg. Hoe zit dat toch?
Wie helpt mij uit deze puzzel?

Verder denk ik aan de MINImax SC2W of de Robland HX TZ (zaag-/freesmachine).
Hiervan zkan ik helemaal geen richtprijzen vinden op internet.
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
hey Tjeerd,

is het misschien een optie om naar hout 2010 te gaan en daar kijken als je geen leuke beursdeal kan sluiten ?

wellicht kan je dan een leuke korting krijgen


hans
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Deze Holzmann ziet er interessant uit, zou vooor mezelf ook nog een mooie optie zijn. Het aanbod van 1800 euro ex lijkt mij niet echt bijzonder als je de duitse prijzen op internet bekijkt. Zelfs als je hierbij transportkosten optelt. Kan je de zaag uit het aanbod ergens bekijken ivm kwaliteit e.d van deze zaagtafel ?

Ed
 

knouste

Nieuw lid
22 aug 2010
4
0
hoi,

ik wil geen reclame maken maar kijk eens op http://www.dvhm.nl

succes

laat je wel even weten wat het word?
 

tuoh

Oud hout
coko zei:
Ik was nog niet bekend met dit merk, als ik de prijzen zo zie doet me het aan HBM denken.
Weet iemand of de kwaliteit ook van het HBM niveau is? Ziet er in ieder geval wel interessant uit.

http://www.holzmann-maschinen.at/index. ... d9348130bf

De kwaliteit van de machines is wel een stuk beter dan HBM of Tendotools, het is geen topkwaliteit maar zeker vergelijkbaar met SAC, SCM, Robland,Rojek, etc...
Heb de machines al in werking gezien in Hannover, ze komen nogal kleurrijk over maar ogen wel degelijk.

Mvg,

André
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.