even voorstellen...+vraag

djones

Nieuw lid
19 aug 2010
6
0
Hallo iedereen,

mijn naam is jonas, ben recentelijk op dit forum terechtgekomen en natuurlijk direct lid geworden.
ik begin in oktober aan mijn laatste jaar bouwkundig ingenieur en bijgevolg dus ook geintresseerd in alles wat met bouwen te maken heeft.
ik probeer zoveel mogelijk met aannemers en dergelijke mee te gaan om de praktijk onder de knie te krijgen en heb zelf een appartement gerenoveerd (alles uitgebroken, nieuwe leidingen gelegd, gevloerd, nieuwe plafondjes,...)
begin juli heb ik samen met een dakwerker hier thuis een volledig nieuw dak gestoken en sindsdien heb ik een nieuwe passie ... hout :) met al deze klussen verdien ik een centje bij waarmee ik dan beetje bij beetje ook meer gereedschappen kan kopen.
vermits ik in mijn vrije tijd paardrijd, zou ik voor mezelf een of andere hindernis willen maken, nu is mijn vraag welk soort hout ik hier het beste voor gebruik, en met wat soort verf ik deze dan afwerk?

bijgevoegd een afbeelding van zo een hindernis

groeten,
jonas

Attached files
 

jokke

Actieve deelnemer
10 jul 2009
477
20
Vuren of grenen zijn inderdaad prima. Het mag gewoon niet te zwaar zijn. Als het paard de hindernis raakt moet de balk ook kunnen vallen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.