Gewone houtlijm of pu constructielijm, bij deuren

Silasovic18

Nieuw lid
9 mrt 2016
17
0
Hallo, ik ben 22 jaar en een beginnend houtbewerker en heb een jaar geleden houten garagedeuren gemaakt, nu heb ik pu constructielijm gebruikt ipv gewone hout lijm bij de deuren. De gewone hout lijm was op, nu heb ik gehoord dat dit niet goed gaat bij deuren omdat deuren in beweging zijn. Ben eigenlijk een beetje huiverig omdat ik wel tevreden ben met het resultaat.
 
Laatst bewerkt:

Silasovic18

Nieuw lid
9 mrt 2016
17
0
Oke bedankt voor de link, ik ga er eens rustig voor zitten! Het ging er mij om dat de boel niet uit elkaar knapt het betreft een losse pen verbinding.
 
Laatst bewerkt:

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
817
162
Twello
Als je bruislijm hebt gebuikt om gaten te dichten dan zorgt het werken dat de planken los komen te zitten na verloop van tijd. Heb je alles strak tegen elkaar aan gelijmd dan zou ik me geen zorgen maken.
 

Silasovic18

Nieuw lid
9 mrt 2016
17
0
hallo bedankt voor de reacties, bruislijm gebruikt watervast, heb nog foto's van het lijmen lukt mij alleen nog niet om ze te delen...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.