Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Nieuwe DOMINO XL Connectors getest

Hallo medehoutbewerkers,

ik heb recent op de beurs in Nurnberg een probeersetje van de nieuwe Festool vlak- en hoekverbinders gekregen. Ik heb er een videootje van gemaakt:

https://youtu.be/xtUd7bFcyVk

Veel plezier.

Groeten,

Sander
    Laatst gewijzigd door therut; 10-04-16 om 16:45.

Ziet er stevig uit! Lijkt me een ideaal systeem om kasten te verbinden, als het voor de kleine domino gemaakt zou zijn

De at home ikea factory. Gaaf systeem. zal zeker wat moeten kosten om dit te verwerken in meubels. Lijkt mij wel ideaal voor grote meubels en deze in onderdelen te vervoeren en dan op locatie in onderdelen te bevestigen aan elkaar.

Robuust. Leuk filmpje met een geweldige ademtocht na het vastdraaien van de Festool-Ikea kastverbinder

Ik zag dat Wooper dezelfde link legde naar de groen-gele jongens
    Laatst gewijzigd door Hunto; 10-04-16 om 18:10. Reden: toevoeging link wooper
    Met vriendelijke groet, Ronald

Fraai !
    wat kosten die setjes nou ?
    Met een hamer past alles...

Dag mannen,

bedankt voor de leuke reacties.

De Festool man op de beurs vertelde dat ze ongeveer 2,50 euro per stuk moeten gaan kosten. Zal wel ex btw zijn maar al met al denk ik niet hele schokkend duur. Alleen nog even afwachten of dat ook echt zo gaat zijn in de winkels...

Dat lijkt mee te vallen
    Met een hamer past alles...

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Dit zijn andere prijzen voor de connectors

Groet Pel.

image Festool verbindingset.jpg
    Hout wirktj.

hallo

Is voor kasten het Lamello Zeta systeem niet makkelijker en sneller. De verbinders zijn in ieder geval goedkoper.

groet
    Laatst gewijzigd door elmo 45; 10-04-16 om 21:37.

Op de Us site zie ik dat daar 32 connector setjes in zitten, in zo'n set. Klopt dus wel ongeveer.

Forum Rechten