Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

schroefdraadstrelen op een draaibank.

Ik wilde het al lang; een hele dag over schroefdraad maken (of: schroefdraad strelen) organiseren. Die komt er nu. Op 16 en 17 september zijn er 2 dagen waarop je mee kan doen. Jan Hovens komt die dagen alles vertellen over schroefdraad in hout, metrisch, imperiaal, stijging, tpi, beitels, slijpen etc... Ik verzorg de koffie, een uitgebreide lunch en hou verder mijn mond..:-) Deelnemers maken uiteraard allemaal een doosje (of meerdere) met een schroefdraaddeksel. Wil je mee doen? kijk dan hier. Bij mij n de werkplaats. Wardsestraat 5, 7031 HD, Nieuw-Wehl. Forumleden krijgen een aardige korting als ze de volgende kortingscode gebruiken:

mijn grote voorbeeld is jaap bosma!

:-)

schroefdraadpotje1.jpg
    Laatst gewijzigd door dehoutdraaierij; 07-04-16 om 20:57.
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Mooi initiatief. Er zijn denk ik te weinig draaiers die dit doen, en het is zo leuk.
    Een cursus met Jan is gegarandeerd succes.

Die hou ik in gedachten...

Zie het nu pas Ronald....zou graag komen maar zit wat in m'n maag met de kortingscode..

jaap

Wink

Hallo,

Nou de stelers voor de cursus(sen)zijn klaar en voorzien van handvatten.

20160708_172232_resized.jpg

Groeten,

Jan

Dat is mooi!
    Mochten er al mensen hebben willen bestellen... deze cursus kon even niet besteld worden door gerommel van mij in combinatie met een update... Nu kan het weer... (met dank aan Rien...) De kortingscode die hierboven staat geldt nog tot 1 augustus.
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

En op vrijdag zijn er nog 2 plekken vrij!
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Forum Rechten