schroefdraadstrelen op een draaibank.

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Ik wilde het al lang; een hele dag over schroefdraad maken (of: schroefdraad strelen) organiseren. Die komt er nu. Op 16 en 17 september zijn er 2 dagen waarop je mee kan doen. Jan Hovens komt die dagen alles vertellen over schroefdraad in hout, metrisch, imperiaal, stijging, tpi, beitels, slijpen etc... Ik verzorg de koffie, een uitgebreide lunch en hou verder mijn mond..:) Deelnemers maken uiteraard allemaal een doosje (of meerdere) met een schroefdraaddeksel. Wil je mee doen? kijk dan hier. Bij mij n de werkplaats. Wardsestraat 5, 7031 HD, Nieuw-Wehl. Forumleden krijgen een aardige korting als ze de volgende kortingscode gebruiken:

mijn grote voorbeeld is jaap bosma!

:)


schroefdraadpotje1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Jan Hovens

Nieuw lid
21 sep 2014
18
0
Hallo,


Nou de stelers voor de cursus(sen)zijn klaar en voorzien van handvatten. :eek:

20160708_172232_resized.jpg

Groeten,

Jan
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Dat is mooi!
Mochten er al mensen hebben willen bestellen... deze cursus kon even niet besteld worden door gerommel van mij in combinatie met een update... Nu kan het weer... (met dank aan Rien...) De kortingscode die hierboven staat geldt nog tot 1 augustus.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.