Filmpje: Het proces van mijn speelgoedcamera's!

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
zoveel heb ik niet in mijn mars!

Nu ben je té bescheiden, dat heb je wel degelijk
video's zijn erg leuk en de dingen die je maakt ook
ik zou wel iets van naamplaatje of brandstempel op je speelgoed zetten, ik zie jou nog wel veeeeeel meer maken, dan is het leuk als men later kan achterhalen wie (jij dus) dit leuke dingen gemaakt heeft

Ik weet dat er op forum iemand is die brandstempels op zijn CNC kan maken, hij gaat ook wel eens door het leven als een bij ;-)
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Nu ben je té bescheiden, dat heb je wel degelijk
video's zijn erg leuk en de dingen die je maakt ook
ik zou wel iets van naamplaatje of brandstempel op je speelgoed zetten, ik zie jou nog wel veeeeeel meer maken, dan is het leuk als men later kan achterhalen wie (jij dus) dit leuke dingen gemaakt heeft

Ik weet dat er op forum iemand is die brandstempels op zijn CNC kan maken, hij gaat ook wel eens door het leven als een bij ;-)

Ja inderdaad! Heb ik ook al over zitten nadenken van een brandstempel. En een naam, maar die moet ik eerst vinden dan. Had eerst creadroom: creatief en een droom. Speelgoed maken is zodanig creatief door de fantasie die kinderen ervoor moeten gebruiken, en het proces van het maken is net zo creatief als ikzelf ben. De 'droom' loopt ook mooi samen met het concept van spelen en fantasie. Maar helaas is de naam al bezet!

En hoop nog wel een heel aantal zaken te maken ja, daar heb je gelijk in Toxiq :D.

Groetjes Jolien
 

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Wederom mooi gemaakt Jolien! :D En Inderdaad een mooie stempel zoals Toxiq aangeeft. Echt leuke filmpjes zo!!

Let je wel op met je handschoenen zo dicht bij die draaiende delen :eek: Ik heb zelf wel eens in de kolomboor gehangen en ben er heel goed vanaf gekomen, maar als je handschoen in de frees ofzo terecht komt..
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Wederom mooi gemaakt Jolien! :D En Inderdaad een mooie stempel zoals Toxiq aangeeft. Echt leuke filmpjes zo!!

Let je wel op met je handschoenen zo dicht bij die draaiende delen :eek: Ik heb zelf wel eens in de kolomboor gehangen en ben er heel goed vanaf gekomen, maar als je handschoen in de frees ofzo terecht komt..

Jup inderdaad! Let zeker goed op dat ik mijn handschoenen goed aantrek, en neem overal goed mijn tijd voor! Vandaar ook dat mijn filmpjes versneld zijn hahahaa. Maar vind snellere filmpjes met een leuk muziekje op ook gewoon leuk om te kijken :D.
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Ik vind J.art al een mooie naam in het brandstempel. Of "J.art by Jolien".

Voor het signeren van kunst (en dat is het) moet je niet te bescheiden zijn. Als iemand het ziet en ook iets van jou wil hebben moet-ie je wel goed kunnen vinden met google!
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Weer mooi speelgoed een mooi filmpje echt leuk om te zien hoe je bezig bent.

J.art is toch niks mis mee? Alleen voor een eventuele domein naam lastiger omdat je daar geen punt in kunt hebben.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Leuk bedacht zeg die camera's en weer een leuk filmpje!
Ik zou zeggen; ga zo door en vroeg of laat wordt je gesponsord door één of andere fabrikant van houtbewerkingsmachines want er zijn wel meer vrouwen die gesponsord worden.
Je zou een videoblog kunnen beginnen met leuke filmpjes over houtbewerken bijv.
 
Laatst bewerkt:

WR1944

Oud hout
Het is leuk gedaan zoals je de dingen vorm geeft. De essentie wordt weergegeven. En er valt leuk mee te spelen.
Zoals al eerder aangegeven kun je beter ver uit de buurt blijven van draaiende delen met handschoenen. Beter een spinter in je vinger of een gebroken nagel dan dat je handschoen door een boor of een frees wordt gegrepen. Op de LTS, bijna 60 jaar geleden, werden we al gehersenspoeld: geen losse kleding in de werkplaats, geen stropdas, mouwen dichtgeknoopt of opgerold en zeker geen handschoenen al was dat toen nog erg ongebruikelijk. Alleen bij het lassen hadden we handschoenen. In die tijd was lang haar nog geen probleem maar later was een haarnetje verplicht.
Wees voorzichtig, je moet nog lang met je ledematen doen, een leven lang.

Misschien ligt het aan mij maar versneld afgedraaide video's maken me wat onrustig. Als je kortere stukjes van je bewerkingen op normale snelheid soepel in elkaar laat overvloeien geeft dat een rustiger geheel. En dan is een versneld stukje hier en daar minder opvallend.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.