Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Radiaal zaagtafel, RYOBI, type: RA-2500

Aan gezien mijn hok niet zo heel groot is en de zaag wel stond hij gruwlijk in de weg.
    Ik heb hier dus nog een radiaal zaag stafel staan, is zo goed als compleet aleen het blad mist maar dat kun je gewoon zelf een maken en er op schroeven.
    Verder is hij geheel compleet en ik geloof dat ons pap er ook nog een stel zaag bladen bij heeft.
    Je kunt hem alle kanten in draaien en de zaag kan ook nog kantelen en draaien, je kunt er dus ook mee schulpen en alle kanten in zagen die je kan bedenken.
    Aan gezien ik niet echt weet wat de prijs van zoiets is zeg ik doe maar een bod.
    Ik zal binnenkort de foto er van hier neer zetten maar die heb ik nog geen.

Gr .mike

Re: Radiaal zaagtafel, RYOBI, type: RA-2500

foto

Re: Radiaal zaagtafel, RYOBI, type: RA-2500

http://img96.imageshack.us/slideshow/we ... 010001.jpg
    Hier zijn wat foto's ,niet de beste want ze zijn gemaakt met mijn telefoon maar voor uit.
    En owja de zaag is omgedraait dus hij staat nu zeg maar achterste voren, drrm zit de zaag nu ook links ipv rechts maar je kunt hem gewoon draaien ik heb dit gedaan omdat dat beter uit kwam in de ruimte.

Forum Rechten