Regionale demodag van Radius

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
De (fotografe) "t vrouwke van Didier, was niet aanwezig.

Inderdaad mijn vrouwtje was afwezig omdat ze het enorm druk heeft met het opstarten van een nieuw boekhoudingsprogramma van het bedrijf van haar en hun 2 broers.
Daardoor heb ik ook geen foto's.
Ik kan er twee plaatsen, namelijk ééntje van mijn standje die ik genomen heb vooraleer ik begon met mijn demo.
Nog een andere heb ik van de werkstukken uit de wedstrijd, namelijk nummer 1 en 2.

IMG_1838.jpg

Links is de winnaar Anton Hulst en rechts het mijne de tweede plaats.
De derde plaats heb ik niet kunnen nemen doordat het werkstuk al weg was.
IMG_1843.jpg

Hopelijk zijn er nog forumleden die hun foto's willen plaatsen.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Heeft de organisatie er niet aan gedacht om het evenement te laten fotograferen, te documenteren???? Voor het clubblad?

Ook geen leden die iets hebben vastgelegd? Andere bezoekers?
De hoofdredacteur van AktieRadius heeft foto's gemaakt voor het blad. Ik zal kijken of ik wat kan lospeuteren voor dit forum.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Beste forumleden,
ik heb heel wat foto's toegestuurd gekregen van de organisatie Halsteren en van een collega van mij uit West-Vlaanderen.
Ze zijn gebundeld op een webpagina. Het kan zijn dat je soms twee maal het zelfde ziet, maar het komt door de twee verschillende personen die het genomen hebben.
Op die manier zien de mensen nog wat sfeerbeelden die niet aanwezig konden zijn.
Geniet ervan.
Sirjacobs Didier.

Hier de link.
http://didiersirjacobs.jalbum.net/Demodag Halsteren 23 april 2016/
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.