Timmermans opleiding, aannemer/timmerman gezocht voor werkplek - Den Haag e.o.

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
Goedendag mede forumleden, misschien heb ik op woodworking succes!

Ik had het woord al laten vallen onder mijn timmermans opleiding topic, maar een apart topic is wat opvallender. Kortweg, ik ben opzoek naar een aannemer in de omgeving Den Haag (liefst binnen) die een leerling timmerman (BBL Niv. 2) kan gebruiken/zoekt en die het ook leuk lijkt om iemand op te leiden.

Dit betreft trouwens geen stage. Maar een werkplek, hier zijn kosten aan verbonden die door het opleidingsbedrijf/de stichting bepaald worden.

Ik zit momenteel in een voorschakeltraject waar mij nog het een en ander bijgeleerd wordt op gebieden die ik minder beheers. Dit traject duurt drie maanden maar ik kan/mag op ieder moment geplaatst worden bij een aannemer.

Te veel informatie wil ik niet vrijgeven omdat het internet vrij toegankelijk is voor iedereen. (Je weet maar nooit!) Als er verder vragen stel ze! Maar afhankelijk van de vraag zal ik reageren in het topic of via PM.

Als u/jij suggesties heeft, aannemer bent die een leerling zoekt of wilt helpen dan hoor ik dat graag! En dat zal ik zeker waarderen.

Met vriendelijke groet,

Wesley
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.