Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Meertraps aluminium poelie

Weet iemand misschien waar meertraps geribbelde aluminium poelies te koop zijn?
    Ik heb al gezocht op het net maar niks gevonden.

Handige draaier maakt het zo voor je

Ik heb dat een tijd geleden laten maken bij een bedrijf in aandrijftechniek. De poelies zijn grof gedraaid (zonder profiel en asdiameter). Al naar jouw wensen worden ze dan afgedraaid. Kosten € 15.
    Dit bedrijf zat in Hoorn en Amsterdam: www.kalkhuis.nl, maar bij jou in de buurt moet ook zoiets te vinden zijn.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Meervoudig geribbelde poelies of poly-v snaarschijf, kun je bij bijna elke aandrijfboer of Draaierij kopen. De moeilijkheid met veel van deze bedrijven is dat ze enkel aan bedrijven willen leveren.
    Je zou brammer of mro shop kunnen proberen en anders stemin breitach, of Eriks shop.
    Overigens heb je waarschijnlijk meer kans om de schijven in metaal te kopen ipv aluminium.
    Succes!

Of een defecte kolomboormachine ergens op de kop tikken, daar zitten 2 op. Maar dan moet het wel de goede maat zijn natuurlijk.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door handig18 Bekijk Berichten
    Weet iemand misschien waar meertraps geribbelde aluminium poelies te koop zijn?
    Ik heb al gezocht op het net maar niks gevonden.
    @handig18:

een maand geleden een kolomboormachine bij de Lidl gekocht (voor mij voldoet hij) type: Parkside PB TM 500 A1 met een vermogen van 500 watt (meestal 350 watt voor zo'n type).
    Deze wordt verkocht via Lidl maar is een produkt van Grizzly.com met een vestiging in Duitsland. Van deze boormachine kun je (nog) onderdelen kopen, waaronder een 5-traps poelie.
    Hij kost €1,49 (je leest het goed). De verzendkosten zijn €7,99. Zelf heb ik ook nog andere onderdelen besteld waaronder de buis, met het doel evt de kolomhoogte te verlengen.
    Mocht je daar bestellen: je moet zelf het bedrag van de rekening /winkelmandje overmaken naar hun bank (Commerzbank), is geen probleem.
    De term " Vorkasse per Überweisung" betekent : vooraf betalen via overschrijving per bank. Dan loopt het prima.

Dit is de website: https://grizzly-shop.de/PTBM-500-A1-...-Parkside-LIDL

vr gr
    Louis

Let wel, hij vraagt 'geribbeld' en wat jij noemt is voor gewone v-snaren - ik vermoed dat hij PJ profiel o.i.d. bedoelt.

Even offtopic (sorry handig18) ik wist niet dat parkside als huismerk van de lidl gemaakt wordt door grizzly.
    Dit bedrijf maakt een hele goede range houtbewerkingsmachines, oa mooie cabinetsaws.
    Vanaf nu zal ik parkside toch iets serieuzer bekijken.

Ik geloof niet dat die twee iets met elkaar gemeen hebben behalve de naam.

Ik kan het in de financiele gegevens van Grizzly industrial niet vinden, tenzij quatorze kan tippen waar ik moet zoeken.
    Laatst gewijzigd door bobmartin; 03-04-16 om 14:32.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Als deze wel héél aantrekkelijk geprijsde poelies je niet passen zou je nog bij Aandrijftechniek Deventer (ATD) kunnen informeren. Levert ook aan particulieren.

mvg
    klaas0639

Forum Rechten