kits voor houtdraaien

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
@ Wimmel,
wat bedoel je met mij behoedde voor het kopen van pencil-kit?
Kees

Ik had namelijk geen pencil (potlood) kit nodig maar een balpen kit, en koos de verkeerde :). Oftewel, Marco vond het belangrijker zijn klant goed te informeren als meer te verkopen op dat moment.
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
En vandaag weer een aantal kits toegevoegd aan het assortiment van mijn webshop. www.houtdraaiwerken-penkits.nl

een paar producten zijn:

Boorhouder met MK2 ( voor het boren in de Houtdraaibank )
Sierra click pen kit
Power click pen kit
Gun Metal touch cap ( om van een gun metaal fancy / slimline pen een touch pen te maken)
Stainless steel mini vorkjes voor borelhapjes
Classic end capped fountain pen kits
Keychain knife kits
Whistle/secret compartment key chain kit
en nog meer.

 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
vandaag weer een aantal nieuwe producten toegevoegd aan het assortiment van mijn webshop. www.houtdraaiwerken-penkits.nl

Clock insert met een doorsneede van:

33mm
37mm
43mm
55mm
60mm

CK043S.jpg
lester rollberball pen kits
Vergrootglas kit
Ronde plastic pen box
Magneet pickup pen kit
secret compartment pill box key chain kits
Nieuwe black titanium slimline pen kits
veiligheidsbril 3M
Halfgelaatsmasker 3M

Groeten, Marco
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Afgelopen week een doos vol penblanks ontvangen van onze huishouthandel ( masave).

Nu dus een nog uitgebreider assortiment penblanks in de webshop
o.a.
noten

brazil rosewood

santos rosewood

african blackwood

ziricote

bog oak

olijf

bubinga

ovangkol

amara ebony

peer

wenge

ebben



Groeten Marco


- - - Updated - - -
 

Ballegooijen

Actieve deelnemer
3 nov 2013
128
0
's-Gravendeel
Marco,
Ik heb nog een vraag over je webshop; Is er een speciale reden dat alles in het Engels is geschreven? (gewoon uit nieuwsgierigheid hoor)

Groet,
Johan
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Hoi Johan,

De reden daarvoor is dat de meeste termen internationaal zijn en dat ook de termen zijn waar veel houtdraaiers op zoeken in de zoekmachines zoals google.

Ik ben wel aan het uitzoeken of ik de shop in 2 talen kan maken maar daar ben ik nog niet uit hoe ik dat moet gaan doen, dus dat duur nog wel even aangezien ik ook een amateur ben in webshop te bouwen :) ben al blij dat ik dit voor elkaar heb gekregen. Dus moet voor zulke veranderingen echt uitzoeken hoe dit werkt.

Maar als er mensen zijn met vragen dan mogen ze mij altijd bellen of mailen en help ik ze graag verder waar ik kan.

GR. Marco
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Bezig geweest de webshop 2 talig te maken. Het meeste is nu aangepast voor zover ik een Nederlandse naam kon verzinnen. Nu nog een keer in het duits er op maar dan moet ik wel even hulp vragen voor het vertalen van de tekst, want dat gaat mij niet lukken :)
Ik hoop dat het nu duidelijker is voor de mensen die niet uit de Engelse tekst kwamen.

Groetjes Marco
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
[h=2]Houtdraaiwerken-penkits staat bij Open Dag hout 2016![/h]Ik sta op 2 okt ook bij open dag hout 2016
Voor de mensen die iets vooruit willen bestellen en het mee willen nemen op de open dag hout om verzendkosten te besparen kan dit ook via mijn webshop.
Door loop de bestel procedure en geef aan bij de keuze voor verzending dat u het wilt ophalen. Vermeld vervolgens in het vakje opmerkingen dat u het komt ophalen bij open dag hout 2016. Ik zorg dan dat alles klaar ligt voor u bij mijn stand op open dag hout.

Gr Marco
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
En er zijn weer een paar nieuwe producten toe gevoegd aan mijn webshop. http://www.houtdraaiwerken-penkits.nl

Onder anderen:

Scheermes handvat kit Chrome voor Gillet fusion mesjes. De meeste scheermes kits zijn voor mach3 mesjes maar deze dus voor de fusion

Closed End Mandrel voor groote tubes

Closed End Mandrel voor 7mm tubes

Boor chuck om penblanks zuiver recht te boren

Gereedschap set om pennen uit elkaar te halen

Dit alles is ook 2 okt. tijdens de open dagen hout te bewonderen.

groeten, Marco
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.