kits voor houtdraaien

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Wim en Pieter, bedankt voor jullie aanvulling.

@ Wim, Op de scheer set past een mesje van gillette mach 3. De Blanks zijn onderweg en zullen binnenkort aan het assortiment worden toegevoegd. Zowel hout als acryl.
@ Pieter, De CrushGrind Pepermolen die verkoopt Ronald ( de houtdraaierij ) en dus neem ik die niet op in mijn website.
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Gisteren en vandaag weer een aantal nieuwe producten toegevoegd aan site. O.a. Bottel stopper, Bottel stopper met kurkentrekker, notenkraker, cake mes, flessen openers, soft touch bobble stylus Kit,
Chrome slimline touch stylus pen kits, enz enz.
Volgende week volgt nog meer.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Net mijn eerste bestelling geplaatst. Eens kijken wanneer het binnenkomt. Wat bij mij voor enige verwarring zorgt is dat als ik op deze pagina van woodworking.nl de links van katma aanklik, ik een site krijg van marco's houtdraaiwerken en de andere keer www.houtdraaiwerken-penkits.nl en ik zie het verschil niet. Jammer dat het acryl er nog niet is. Maar dat is weer een excus om de volgende keer wat anders erbij te bestellen.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Ik had de eerste bestelling al snel geplaatst...hahaha...JOJO's !!! Hoe gaaf is dat ? Nu ben ik (nog) geen pennendraaier maar er zijn ook voor de niet-draaiers genoeg leuke dingen te vinden. Erg tof dat je hieraan begonnen bent. Tot de 28e !!
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Hoi Wim,

Bedankt voor de bestelling en de opmerking van de link. Het pakje heb ik net afgegeven dus zal donderdag denk ik bezorgt worden.
De link snap ik ook niet. Ik heb hem verwijderd en net op nieuw geplaatst en nu doet hij het volgens mij wel goed. Geen idee hoe dat kan.

Rick, Ik neem ze de 28e mee :) tot de 28e
 

HBhout

Actieve deelnemer
17 aug 2015
268
0
capelle
Wat een te gaaf idee! De site ziet er goed uit hoor! Hoe heb je de site gebouwd?
Ik heb 3 opmerkingen over de site.
- bij de pen blanks zag ik alleen acryl pen blanks staan, geen houten pen blanks. Komen deze nog?
-Ik mis een pagina waarop wordt uitgelegd hoe je het handig aan moet pakken om een pen te draaien. Welke stappen eerst, welke afwerking het best gebruikt kan worden. Zo iets is voor een leek als mij erg handig. Ik zou graag pennen gaan draaien. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen.
- en een ander puntje is dat ik pagina's mis zoals: Algemene voorwaarden, over de persoon achter het bedrijf, de manier van verzenden en de kosten. Ik heb zelf ook een website, daarop merk ik dat de bezoekers daar erg geinteresseerd in zijn.

Ik zat wel op de mobiele site, kan daar misschien aan liggen. Voor de rest een prima site!
Hoop dat je wat met de tips kunt. En er komt binnenkort een bestelling aan!
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Kijk eens onder assembly instructions. Wil je afwerking pennen Google even. Ca pen finish. Er zijn best draaiers hier op het forum die je uitleg willen geven. Woonplaats even vermelden.
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Hallo Hbhout,

Bedankt voor je opmerkingen.

punt 1 : De houten pen blanks komen er aan en zullen binnen kort op de site komen.

Punt 2: Zo als wim hierboven al vermeld staat er van elke pen een assembly instructions op de site. Daarin staat volgens mij vrij duidelijk vermeld hoe je een kits moet draaien.
Ook hier op woodworking.nl is al veel te lezen hoe een pen te draaien en hoe af te werken. Verder mag je mij altijd mailen of bellen om te vragen wat je precies nodig heb om te beginnen met pennen draaien en hoe dit het beste aan te pakken.

Punt 3: Algemene voorwaarden moet ik nog aan werken. Op de home page staat vermeld van wie de site en mij persoonlijk lijkt mij dat voldoende. De verzend kosten en de manier waarop kan voor gekozen worden zo gauw je en product in de winkelwagen doet.

Nogmaals bedankt voor de opmerking en ik hoop dat je wat hebt aan mijn uitleg. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groeten, Marco
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Nog even een update over mijn scheermes : de mach3 mesjes pasten niet goed in mijn houder. Hierover gesproken en meteen een nieuw kopje opgestuurd met een import mesje erbij.
Dit past zeer goed. Ook de mach3 mesjes passen nu prima. Scheert ook fijn. Dus top service. Bedankt.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Vandaag bij Marco op de Open Dag van Ricardo, een paar kitjes gekocht om deze te testen. Mochten ze bevallen dan volgen er meer :).

Groot pluspunt, Marco verkoopt een grote diversiteit aan pennen, zowel fountain als roller, en erg leuke project kits.

Bedankt dat je me tot 2 x toe behoedde voor het kopen van een pencil kit :).
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Nu nieuwe in het assortiment : o.a.

Chrome toothbrush handle kits

Chrome letter opener kits

Chrome bottle opener disc kit

Chrome jingle bell kits

Chrome safety razor kits

Bullet hinges for wooden pen box
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.