kits voor houtdraaien

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Ook dit jaar sta ik weer bij Open Dag hout 2018 op 21 oktober te Zutphen en ook bij de demo dag van Radius op 13 oktober te zeewolde !


Voor de mensen die iets vooruit willen bestellen en het op een van deze dagen mee wil nemen om verzendkosten te besparen kan dit ook via mijn webshop.
Door loop de bestel procedure en kies bij de keuze voor verzending voor ophalen in Olst. Vermeld vervolgens in het vakje opmerkingen dat u het komt ophalen bij open dag hout 2018 of bij de demo dag van radius. Of stuur even een mailtje. Ik zorg dan dat alles klaar ligt voor u bij mijn stand.
Het voordeel is dat u zeker bent dat u mee kunt nemen wat u wilt hebben. Gezien de groei van het assortiment in mijn webshop kan ik helaas niet alles meer meenemen naar de opendag hout of demo dag Radius. Vandaar ook dit jaar weer deze oplossing.

Gr, Marco
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst maar onder tussen weer veel nieuwe producten mogen toevoegen aan de webshop.
O.a. Acryl Bottle stopper blanks, Ca lijm voor pen afwerking en met lage viscositeit[FONT=Open Sans, Arial, sans-serif], een aantal nieuwe pen kits en crank top peper en zout molens in 4 maten.
Verder wens ik iedereen een heel goed uiteinde voor 2018 en een heel gezond en gelukkig 2019.
[/FONT]6inch zout en pepermolen.jpg10inch zout en pepermolen.jpg
Gr, Marco
 

Dree

Nieuw lid
28 jul 2018
3
0
Bestaat er een handleiding voor de [FONT=&quot]Classic end capped vulpen ?

(Ik heb er pas 1 vernietigd)

Groet Dree[/FONT]
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
@ Dree,

Er is geen handleiding voor de Classic end capped vulpen kit.
Maar stuur mij even een mail met het punt waar je niet uitkomt en ik zal het je uitleggen.

houtdraaiwerkenpenkits@gmail.com

Groeten, Marco
 

Dree

Nieuw lid
28 jul 2018
3
0
Na wat heen en weer gemail met Marco is de Classic end capped vulpen af:


360.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20190214_095917.jpg
    IMG_20190214_095917.jpg
    27,5 KB · Weergaven: 129

Dree

Nieuw lid
28 jul 2018
3
0
Eerste keer euro-pen, om geklooi met de midden-ring uit de weg te gaan meteen maar zonder ook :)
Je moet wel je draaimechanisme wat verder het buisje in persen.

IMG_20190216_200134.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.