kits voor houtdraaien

BramDeBelg

Actieve deelnemer
12 jun 2013
188
0
Hoi Katma

Leuke site, mooie produkten ! top.
Kleine suggestie, niet als commentaar bedoeld hoor, misschien nog iets meer Burl soorten in pen blanks voorzien.

Eenmaal mijn draaibank klaar is ga ik zeker eens je omzet verhogen ;)
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Bram Bedankt voor je complimenten.
Ik probeer met kleine stapjes steeds verder uit te breiden met allerlei producten dus wie weet in de toekomst zit daar wel meer Burl blanks bij. :)
Gr, Marco
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Deze week komen er weer wat nieuwe producten bij in de webshop.

Verder een melding voor de mensen die naar de open dag gaan van Ronald. De Houtdraaierij.
Als je wilt kun je een bestelling van te voren plaatsen in de webshop. Geef even aan in de opmerking dat je het mee wilt nemen bij de open dag en kies voor de verzendoptie ophalen in Deventer. Dan heeft u geen verzendkosten en u bent er zeker van dat u de producten heeft. Ik kan niet alles meer mee nemen wat ik op voorraad heb. Dit wordt namelijk te veel.

Gr. Marco
 

schapekop0701

Nieuw lid
10 apr 2014
3
0
Als je de prijzen vergelijkt , weet ik waar ik moet (mag) kopen.
Heb al in heel de wereld besteld,maar kom altijd terug naar Marco.
Willy heeft veel,maar is ook duurder.
Mijn eenige nadeel is dat ik te ver weg woon (rijdt niet graag meer met de wagen)
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Deze week weer een aantal nieuwe penkits aan de webshop , http://www.houtdraaiwerken-penkits.nl toegevoegd.

O.a. De love rollerball / vulpen kit,
Love-Fountain-pen-kits-Chrome-Gold-510x510.jpg

de Prozx art deco pen kit,
Prozx-art-deco-pen-kit-Antique-rose-copper-Gun-polish-510x510.jpg

de Action pen kit
Action-pen-kit-Antique-rose-copper-polish-510x510.jpg

en de Rifle bolt pen kit
Rifle-bolt-pen-kits-Chrome-510x510.jpg


Gr, Marco
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
www.Houtdraaiwerken-penkits.nl staat ook dit jaar weer bij Open Dag hout 2017!

Ik sta op 15 okt ook weer bij open dag hout 2017 te Zutphen
Voor de mensen die iets vooruit willen bestellen en het mee willen nemen op de open dag hout om verzendkosten te besparen kan dit ook via mijn webshop.
Door loop de bestel procedure en geef aan bij de keuze voor verzending dat u het wilt ophalen. Vermeld vervolgens in het vakje opmerkingen dat u het komt ophalen bij open dag hout 2017. Ik zorg dan dat alles klaar ligt voor u bij mijn stand op open dag hout.
Het voor deel hier van is dat u zeker bent dat u mee kunt nemen wat u wilt hebben. Gezien de groei van het assortiment in mijn webshop kan ik helaas niet alles meer meenemen naar de opendag. Vandaar ook dit jaar weer deze oplossing.

Gr Marco en hopelijk tot 15 okt. Tijdens de open dag hout 2017. ( Toch een evenement dat je als houtbewerker niet mag missen!)
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Ter info.

Verhuisbericht!
In de eerste twee weken van december gaan wij verhuizen. Het kan zijn dat er dan wat vertraging is in het uit leveren van de bestellingen. Alvast mijn excuses hier voor.

Gr, Marco
 

langezwap

Actieve deelnemer
14 aug 2015
80
0
Gingelom
Dag Marco, ik ben op zoek naar kits voor ringen, in de craft supply in de VS verkopen ze dat maar heb het nog nergens anders gevonden. Mss een ideetje?
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Hoi langezwap.
Ik zie dat Jan je het adres al heeft gegeven.
Als alles doorgaat ga ik zelf begin volgend jaar ook producten van craft supply opnemen in de webshop. Zal dan ook ringen daar in opnemen.
Gr, Marco
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.