kits voor houtdraaien

Broertie

Actieve deelnemer
20 nov 2016
52
0
Holten
Zal dan ook ringen daar in opnemen.
Gr, Marco
Ah! Dat is mooi, ik zie wat nieuwe projectjes aan komen! Ik geloof dat ik kleine werkjes draaien toch het leukste vind!
Nu heb ik ook een vraagje: Krijg je in de toekomst ook gestabiliseerde banksia blanks in je webshop? Ik zag ze wel staan bij de link die Jan van der Ploeg gaf, maar ik gun het liever de lokale ondernemer.....

Met vriendelijke groet,

Broertie
 

langezwap

Actieve deelnemer
14 aug 2015
80
0
Gingelom
Marco,

Dat zou ik leuk vinden moet ik mijn talenknobbel wat minder bezig houden, en het is ook handiger om alles op een plaats te bestellen.

Groet,

Leendert
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Leuk !
hoe ze je het hout vast ?

je schrijft dat er 4 maten zijn, eigenlijk is er maar 1 als ik de webshop zo bekijk
kleine maten zijn 4, iets groter 6 en zo oplopend
bij 4 maten suggereer je dat men kan kiezen uit breedtes, wat ik zie op de webshop is dat niet zo
Misschien even iets anders omschrijven

Voor de rest, leuk (oh, had ik a gezegd)
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Volgens mij zeg ik niet 4 maten maar Div. maten. En er zijn wel degelijk verschillende maten ringen. Bijvoorbeeld de ring maat 17 is te verkrijgen in de breedte 4 en 6 mm. ring maat 21 is verkrijgbaar in 6 en 8mm enz enz.
Dus volgens mij klopt het ..... Maar ik ben nog bezig met 10mm dus dan wel 4 breedtes. :)

Ik lijm de ring in het hout met sec. lijm en werk ze af met aussie oil
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Nieuw in de webshop,
Golf pen kits, Manager rollerball pen kits , Doosjes voor ringen, Pennen doosjes met magneetsluiting, Ketting hangers voor hout inleg 25mm, Armband voor hout inleg 25mm en leren penetui voor 2 pennen.
Golf pen kit chrome.jpgManager Rollerball pen kit Chrome.jpgRiB02.jpgRiB01.jpgPen box met magneet sluiting 01.jpgPen box met magneet sluiting.jpgHanger 25mm.jpgArmband 25mm.jpg

Groeten, Marco
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Weer een aantal nieuwe producten aan de webshop toegevoegd. Pen clip in de vorm van een dartpijl voor de slimline, fancy, slim en streamline. En de Rifle Case Pen Box.

Verder een melding voor de mensen die naar de open dag gaan van Ronald. De Houtdraaierij.
Ook dit jaar zal ik weer op de open dag staan van Ronald.
Dus mocht je nog iets nodig zijn dan kun je evt. ook een bestelling van te voren plaatsen in de webshop. Geef even aan in de opmerking dat je het mee wilt nemen bij de open dag en kies voor de verzendoptie ophalen in Olst. Dan heeft u geen verzendkosten en u bent er zeker van dat u de producten heeft. Ik kan niet alles meer mee nemen wat ik op voorraad heb. Dit wordt namelijk te veel.

Gr. Marco
 

Cnc Albert

Actieve deelnemer
16 mrt 2018
67
1
België ,
Zulke mooi pennen zouden de eer moeten hebben om ook in een houten pendoosje te liggen ,dan blijft alles in dezelfde genre .

Groeten,
Cnc Albert
 

Cnc Albert

Actieve deelnemer
16 mrt 2018
67
1
België ,
Hey Flyer

Ik zou met veel plezier de uitdaging aannemen als ik echt al meer ervaring had met mijn Cnc machine , ik heb nu en kleine maand
mijn cnc en moet nog veel leren , maar ik houd het zeker in mijn achterhoofd om zoiets eens te proberen .
Bedankt voor het voorstel :)

Groeten ,
Cnc Albert
 

Cnc Albert

Actieve deelnemer
16 mrt 2018
67
1
België ,
Karma

Het is normaal als uw klanten vragen naar dingen die je kan leveren,is het aan u om dit te doen ,

Geen verkoop voor je is ook geen brood op de plank zeik dan :D

Groeten ,
Cnc Albert
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.