Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 14 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 140

kits voor houtdraaien

Hallo Allemaal,

Ik verbaas mij al een geruime tijd dat er geen webshop is in Nederland waar je div kits kunt kopen voor houtdraaien. Nu heb ik al een tijdje lopen te denken om dit zelf op te gaan zetten en ben er nu wel uit dat ik dit ga doen maar dan wel eerst op kleine schaal.
    Nu is eigenlijk mij vraag of er bij jullie interesse is voor zo een webshop en wat jullie daar voor kits in zouden willen zien? dit om een idee te krijgen waar de interesse na uitgaat.

Alvast bedankt

Gr. Marco

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Kan je wat meer specifiëren wat je bedoelt met "kits voor houtdraaien"?
    Ik heb me een draaibank, chuck en beitels gekocht, en ben begonnen met draaien.
    Ronny

Ik denk dat Marco bedoeld kits als sleutelhangers
    pizzasnijders koffiemokken
    ik heb tot nu toe nog geen kits besteld maar als er de keuze is tussen een nl webschop of daarbuiten dan zou ik bij jou komen Marco
    mvg tom
    "You have your way.
    I have my way.
    As fore the right way, the correct way,
    and the only way , it does not exist"
    Friedrich Nietzsche

Hoy Ronny,

Ik bedoel idd zoals tom hier boven omschrijft dat soort kits. en niet te vergeten kits voor (vul)pennen.

Tom, bedankt voor je aanvulling.

Mijn interesses liggen bij pennen, vulpennen, sleutelhangers, ringen (juwelen) etc. Niet alleen de goedkope sets maar ook de wat meer kwalitatieve.

Het lijkt me echter erg moeilijk om qua prijs te kunnen concurreren maar heel veel succes, zou leuk zijn om een nl shop te kunnen sponsoren.

Hoi Wimmel en Nico

sorry voor de late reactie, Bedankt voor jullie reactie. Qua prijs zal het het zelfde zijn als bijvoorbeeld timberbits. Ik begin rustig (uiteraard ook om dat er toch een behoorlijke investering in gaat zit) maar hoop idd dat ik in de toekomst het assortimend verder kan uitbreiden en dan ook de duurdere pennen in het assortiment op kan nemen .

Idd craftsupplies heeft de kits ook maar dat is qua prijs wel behoorlijk wat duurder dan bijvoorbeeld timberbits.

Ik hoop dat ik binnen nu en 2 weken de webshop online heb.

Marco succes.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Tof plan !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Forum Rechten