Een specialleke!

P

Pel

Guest
Ik denk ook dat hij niet water dicht is? maar wat een enorme hoeveelheid hout is er gebruikt. In Nederland is er ook een man die er een gebouwd heeft waar die staat weet ik niet?

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Zo hoog als dat ie is hoeft dat denk ik ook niet. :D Het ziet er wel vakkundig gemaakt uit overigens, jammer dat het zo ver weg is, ik had er wel eens willen kijken. ;)

Dank voor het delen!
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Die ligt volgens mij nu in Krimpen. Is recentelijk weggesleept en ook niet echt een hoogtepunt van houtbouw eerlijk gezegd...
 

WR1944

Oud hout
Het is nog net geen 1000 km bij mij vandaan maar ik denk dat ik pas. Er zijn nog zoveel andere dingen te zien die hoger op m'n lijstje scoren. Maar het lijkt veel op een soort van Bijbels Disneyland. Dat kun je die Amerikanen wel toevertrouwen. ;)
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
Die Nederlandse Ark lag in Dordrecht, maar is idd weggesleept. Gaat naar Brazilië. De Nederlandse is op ware schaal gemaakt zoals die toen ook gebouwd had kunnen zijn. Als je je er wat in verdiept toch wel indrukwekkend hoor.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.