Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Mini Revolution Hollower. Uitholbeitel Ervaringen ?

Hoi iedereen ik ben erover aan het denken om de mini revolution hollower van crown te kopen
    http://dehoutdraaierij.nl/product/mi...tion-hollower/

en ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben
    vandaag een klein potje/ vaasje aan het uithollen een kleine 10 cm diep
    image.jpg
    Nou het laatste stuk heb ik met de schraper moeten doen en voelde niet echt veilig
    vandaar dat ik over deze aankoop aan het denken ben
    ik hoop met deze beitel ook beter aan de bodem te kunnen
    image.jpg
    Als dit schaaltje droog is zou ik het met de mini willen kunnen afwerken
    hopelijk heeft iemand hier er ervaring mee
    mvg,tom
    "You have your way.
    I have my way.
    As fore the right way, the correct way,
    and the only way , it does not exist"
    Friedrich Nietzsche

Hallo Tom, Ik heb geen ervaring met de mini revolution hollower van crown, maar wel met zijn grote broer. Ik gebruik hem al vele jaren en ben er erg tevreden over.
    Het is bij normaal gebruik een heel veilige beitel.
    Voor kleiner werk zal de mini dus ook wel voldoen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, omdat Ik dit soort tools niet goed vind en ze dus niet koop.

Hier enkele mensen die ik ken en hun mening ervaring met dit soort tool.

Mini hollower tool.jpg

En de volgende.
    mini hollower.jpg

Om even een positief tegengeluid te geven: http://www.woodworkersinstitute.com/page.asp?p=3724

Crown Mini Revolution Hollowing Tool

MONDAY 04 NOVEMBER 2013

Walter Hall tries out this new versatile hollowing tool, which, in his opinion, provides excellent value for money