opstelling werkplek.

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
66
Moet mijn geleider is netjes afstellen. Heb precies de zelfde set. Nu is kijken naar ideeën voor hulpstukken.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Eentje met een Y slang. Welke maakt niet zoveel uit, ik hoor goede dingen over Starmix en ik ben zelf wel tevreden over de Festool zuigers, maar zolang je er maar een Y slang bij koopt met minimaal 1 36mm aansluiting zodat je goed van boven en van onder kan zuigen. Ook zou ik heel sterk een geschakelde zuiger aanraden, die aan gaat als je de zaag start.
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Moguh

Zelf heb ik ook een ctl 26 ac pas geleden heb ik er een cyclone opgebouwd met een rond 50 slang tussen de stofzuiger en cycloon. Maar wat een verschil hij heeft vele malen meer zuigkracht. Ook met de ctl mini meer zuigkracht. Butegeweun

Gr peter
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Ik bedoel eigenlijk tezeggen de ctl mini of bv een starmix hebben in samenwerking met een cycloon zoveel zuigkracht dat de aanschaf van een ctl 26 mischien overbodig is.
 

Mistergianni

Actieve deelnemer
20 mrt 2016
39
0
vlaams-brabant
eindelijk komt er vorm in mijn hok :D.
voorzien van elektriciteit met een hoofdschakelaar zodat ik alles kan uitschakelen.
en ook een nieuwe lamp voorzien aan de muur. nog alleen een ideetje zoeken voor een werkbank!
en aankoop goed afkortzaag , stofzuiger enzo....

13000633_10208510920318199_1753301200_o.jpg
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Mooi! En balen.. Hopelijk kom je er snel bovenop.. Sterkte daarmee iig!

Mocht je het gemist hebben, Festool heeft nu een actie met stofzuigers, dan krijg je 50.- aan accessoires gratis!
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Goede stof zuiger daar ga je geen spijt vannkrijgen. Hopen dat het niet al te ernstig is Beterschap ermee
 
P

Pel

Guest
Hoe kwam het Gianni dat je in je vingers hebt gefreesd, onvoorzichtigheid, geen veiligheidsmaatregelen getroffen, of teveel eigen aan de machine (automatisme)?

Groet Pel.
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Nee zeg dat is niet best sterkte ermee. Soms weet je niet hoe het gebeurt. Hoevaak heb ik niet dat ik de k van nou maat dat was opt randje. Gemakzucht te gehaast werken. Maar jij zit nu met de ellende hopen dat alles te goede mag keren

Gr peter
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Zo, da's niet zo best man.
Ik schrok behoorlijk toen ik het las.
Sterkte met je herstel in ieder geval.
En zonder afbreuk te doen aan je ongeval: je hebt nu genoeg tijd om ideëen op te doen over je werkplaats hier op het forum en op youtube.
Hoop dat je gauw weer verder kan en dat je je vingers weer goed kan gebruiken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.