Ook even voorstellen - Reeuwijkse houtploeteraar

Reinier68

Actieve deelnemer
16 mrt 2016
134
9
Hallo allemaal,

Omdat ik op zoek was naar informatie om zelf een tafel te maken ben ik op dit forum terecht gekomen.

Wie ben ik (volgens eigen idee dan) : altijd al veel geklust in en om het huis. gas, water, elektra, laswerk, vloertje leggen, wanden, schilderwerk... het gangbare dus. Maar de laatste tijd toch wat kriebels om met hout wat moois te gaan maken ipv het functionele werk. Hopelijk gaat er binnenkort veel rommel de garage uit en kan ik daar een werktafel in zetten. Ook wil ik een grote houten tafel maken voor in de tuin en grote bloembakken. Wil daar beschoeiingsdelen voor gebruiken omdat die redelijk onverwoestbaar zijn.

Dus als ik domme dingen doe of vragen stel .... ik ben een amateur op weg naar beter :rolleyes:
Jullie support is welkom!


Groeten,

Reinier
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Reinier, domme vragen bestaan op dit forum niet, fijn dat wij ook gebruik kunnen maken van de kennis van een duizendpoot zoals jij bent.

Groet Pel.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Welkom hier op het forum! Als je zoekt in het forum op tuintafel en/of Robinia zul je al aardig wat projecten kunne bekijken!

Succes! Fons
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom Reinier! Mooie palindroom naam heb je trouwens, dat zijn er niet veel. :)

Enne wat dat amateur aangaat, Paul Sellers had daar vandaag een mooi stukje over op Facebook gezet:

If a man and a woman master their craft, one challenge remains and that is to retain the very thing that drew them to their creative sphere.
The ongoing condition of amateurism and living as an amateur opens many doors to deep insights that nurture growth.
Becoming an amateur is the transforming of your mind to a condition ever responsive to understanding and change.
Amateur = Amare–Amatore–Amateur = To Love

https://www.facebook.com/paul.a.j.s...2869944116875/996462567090938/?type=3&theater

 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.