Filmpje: Het proces van mijn speelgoedauto's!

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Heb de job helaas niet gekregen! Iemand van de andere elf was net wat zelfzekerder! Daardoor moet ik nu dus een tijdje tijd en energie steken in sollicitatiebrieven schrijven, waardoor mijn houtbewerking even zal stil liggen helaas!

Groetjes Jolien
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Heb de job helaas niet gekregen! Iemand van de andere elf was net wat zelfzekerder! Daardoor moet ik nu dus een tijdje tijd en energie steken in sollicitatiebrieven schrijven, waardoor mijn houtbewerking even zal stil liggen helaas!

Groetjes Jolien

Da's balen! Misschien is het een idee om je zelfverzekerdheid bij het houtbewerken te gebruiken in je sollicitaties? Daar heb je genoeg zelfverzekerdheid in toch? ;)

Op naar het volgende gesprek! :D
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Jammer Jolien!
Enige troost is dat wij met zijn allen weten dat ze de verkeerde gekozen hebben.

Bah. sollicitatiebrieven schrijven.

Hou je haaks, en pak toch zo nu en dan je ontspanning in je plankies zagen. Je kan geen 24 uur brieven schijven!
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Jammer Jolien!
Enige troost is dat wij met zijn allen weten dat ze de verkeerde gekozen hebben.

Bah. sollicitatiebrieven schrijven.

Hou je haaks, en pak toch zo nu en dan je ontspanning in je plankies zagen. Je kan geen 24 uur brieven schijven!

Haha dankjewel!
En ja had wat hoge verwachtingen hahaha! Was vandaag alweer in de garage te bespeuren. Natuurlijk NADAT mijn brieven geschreven waren! En inderdaad BAH brieven schrijven!
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Het is altijd balen als ze voor de één na beste kiezen!
Nou ja, weer een leerpunt in de rugzak voor een volgende keer.
 

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Jammer, inderdaad. Je merkt het, we leven met je mee. Maar je hebt vele kwaliteiten en daardoor gaat het zeker goed komen met een fijne betrekking voor jou. Succes voor de volgende keer!
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
*BUMP*

We hebben dus een heuse BVH* in ons midden! Vandaag was het filmpje van Jolien te zien op het Belgische Kluskanaal "DOBBIT TV". Proficiat, en "goe bezig", gelijk we zeggen. Straks moet Jolien nog handtekeningen uitdelen...


* Bekende Vlaamse Houtbewerkster
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Jolien,
Het filmpje heb ik wat laat opgemerkt, grote waardering van me hoe de autootjes tot stand zijn gekomen.
Een dikke proficiat en respect.
Sirjacobs Didier.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Jolien,
Toeval is dat ik gisterenavond naar dobbit TV gekeken heb en wat zie ik daar !!!!
Ja hoor het prachtige filmpje van uw racewagens.
Leuk om u daar in actie te zien.
Je doet het schitterend.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
*BUMP*

We hebben dus een heuse BVH* in ons midden! Vandaag was het filmpje van Jolien te zien op het Belgische Kluskanaal "DOBBIT TV". Proficiat, en "goe bezig", gelijk we zeggen. Straks moet Jolien nog handtekeningen uitdelen...


* Bekende Vlaamse Houtbewerkster

Hahadankjewel Jimbo! Uiteindelijk is het dan toch nog op TV gekomen ja :D. Wel fijnom te zien! Dankjewel!
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Jolien,
Toeval is dat ik gisterenavond naar dobbit TV gekeken heb en wat zie ik daar !!!!
Ja hoor het prachtige filmpje van uw racewagens.
Leuk om u daar in actie te zien.
Je doet het schitterend.

DankuwelDidier! De autootjes zijn nog steeds een van mijn favorietjes! Fijn dat je naarDobbit TV hebt gekeken! Groetjes Jolien!
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
sterker nog de enige gediplomeerde meubelmaker die we ooit hadden was Esther , daar kunnen jongens nog wel wat van leren ! rik
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dankjewel :D ja dat is de bedoeling, voor het volgende filmpje een eigen voice-over aan het maken! Altijd leuker natuurlijk!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.