gestopt als timmerman!

Gerrit R

Nieuw lid
18 nov 2015
3
0
Hallo, ik ben Gerrit Roest uit Reusel en na bijna 50 jaar op de bouw als timmerman ben ik ermee gestopt, maar niet echt.
Wel voor mijn baas, maar ook niet echt.
Best verwarrend, voor mij ook nog steeds na 3 maanden.
Ik ben mijn werkhok aan het opknappen maar dat lukt niet echt omdat ik de oude draaibank van mijn vader terug gevonden heb in een hoek.
Best leuk om te doen.
eierdopje's (3).jpg
Probeersel voor deze dagen uit nat kersenhout.
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Gerrit, hier kun je al je kennis over het timmeren best wel kwijt, maar je mag hier natuurlijk ook vragen stellen. En de eierdopjes komen nu met de pasen goed van pas.

Groet Pel.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
925
Leeuwarden
Welkom op het forum! Kijk!...50 jaar op de bouw dat zullen we niet vaak meer horen. Levert natuurlijk een schat aan ervaring op, waar we dankbaar gebruik van zullen maken. Hoop dat je hier veel plezier beleeft, succes met de draaibank!

Fons
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Dan hebben we zo ongeveer de zelfde weg bewandeld, (48 jaar bouwtimmerman).
Wonen ook nog bij elkaar in de buurt.
Welkom op dit leerzame forum Gerrit
 

zwaluwstaart

Actieve deelnemer
24 okt 2008
94
20
Eindhoven
Hoi Gerrit, 17 April sta ik in Reusel op een hobbymarkt, met het maken van houten schrijfwaren en ander klein draaiwerk.
Het is in Cultuur Centrum " De Kei' .
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Welkom op 't forum!
Leuke dopjes, maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar dat 'niet echt' hoe dat dan zit.
Verwarrend is dat zeker.

Je foto was ook erg verwarrend voor mij met die narcissen in je tuin.
Die zie ik voorlopig niet opkomen hier;)
 

plamers

Actieve deelnemer
18 jun 2012
44
11
Gerrit welkom ,ik ben ook zo begonnen.
de eitjes hadden ook van hout moeten zijn
Jan zwaluwstaart nog even wachten op je pensioen
gr piet lamers
 

Gerrit R

Nieuw lid
18 nov 2015
3
0
Dank allemaal voor het hartelijk welkom.
@ Tom, och het is niet erger dan de voorgaande virussen die ook nog niet genezen zijn.
@ Rien, ik heb je nog even gesproken in Middelbeers, je maakt erg mooie stukken!!
@ zwaluwstaart, de Kei is op loopafstand wellicht loop ik even binnen.
@ Iemen, bijna 50 jaar een mooi beroep gehad! Ik ben gestopt deels omdat mijn knoken niet meer zo goed zijn en deels omdat ik nu nog goed kan (alweer verwarrend maar het is zo).
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom Gerrit! En gefeliciteerd met je pensioen! Mocht je niet met de VUT na 40 jaar in de bouw, of ben je net te jong?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.