Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 44

Nieuwe leverancier van zaaglinten

Per toeval kwam ik op deze site terecht: www.houtdeler.nl
    Ik heb het idee dat het een redelijk nieuw bedrijf is. Aangezien er alleen een e-mailadres en een 06-nummer vermeld staan kan ik niet achterhalen waar deze zaak gevestigd is.
    Iemand van jullie hiermee bekend of al iets gekocht daar?
    Misschien een goed NL-alternatief voor Tuffsaws?

Dat is een Leeuwarder bedrijf die de handel in lintzaagbladen van mijn oude leverancier De Eestroom heeft overgenomen. Is een serieuze man die een bedrijfje aan het opbouwen is. Heb er al eens eerder naar verwezen als alternatief voor TuffSaws.

Fons

Elke goede gereedschapslijper heeft een voorraad verschillende zaaglinten op rol.

groet,
    Peter v.h

Maar ze hebben niet allemaal een webshop

En ze hebben ook niet allemaal de goede kwaliteit op de rol.
    Helaas heb ik ervaring..

Ik heb toevalig vorige week 6 zaaglinten bij hem besteld en deze donderdag binnen gekregen.
    Ze bestaan al 10 jaar kijk maar eens op www.lintzaagshop.nl Ben zeer tevreden over de linten hebben een goede website met duidelijke uitleg. En de linten zijn niet duur ik gebruik al tijden de standard chroom gemaakt van het Zweedse Uddeholm chroomstaal. Deze kan ik namelijk zelf herslijpen. Ze hebben ook Hardpoint en Carbonflex linten. ECHT EEN AANRADER!!!!
    Het bedrijf heeft 2 websites nl www.houtdeler.nl en www.lintzaagshop.nl

Groetnis, Roeland

Ik vind ze wel duur in vergelijking met wat ik onlangs betaald heb. Bij Pepe kost een lint van 15 mm slechts 10,5 euro. Je moet ze wel per drie nemen en de verzendkosten zijn wat hoger uit DE.
    @Roeland,
    Hoe zijn de tanden gezet van deze linten? Want dit is toch wel belangrijk om een lint netjes recht te laten zagen.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

idd Mathieu, ik heb ook de ervaring dat het zetten van de tanden bij sommige fabrikanten van de linten er behoorlijk bij inschiet.
    Ben benieuwd naar de ervaring van Roeland.

Prijzen van linten kun je alleen goed vergelijken als je het over dezelfde lengte hebt.....

Fons

Ik heb nog linten liggen die door de voorganger zijn gemaakt, Uddeholm, uitstekende linten met prima zetting. Ik meen te weten dat Rick van Massavehout onlangs is overgegaan van TuffSaws naar Uddeholm linten.

Fons

Forum Rechten