Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Zzp-er gezocht regio (midden) Limburg!!!

Ivm een sterk toenemende hoeveelheid werk ben ik op zoek naar een zzp timmerman voor samenwerking.

Uurloon in overleg.
    Beschikking over eigen gereedschap is een grote pré

Ben of ken je iemand in de regio midden limburg laat hem dan contact met mij opnemen via nr 06-53666565

Alleen zzpers!!!!
    Laatst gewijzigd door PBT; 23-03-16 om 17:08.

Misschien ook handig om te vertellen uit wat voor timmerwerk het aanbod bestaat. Voor een machinale is hoogtevrees geen probleem, maar als je dakwerk repareert wel.

Klopt. Wij doen eigenlijk alles wat tussen de fundering en het dak zit. Waar het vooral om gaat is timmerwerken zoals deuren afhangen, plaatsen van interieurs, ook alle verbouwingswerken zoals uitbreken van (draag) muren, stalen balken leggen, aanbouw. Eigenlijk alles dus.

Wij werken samen met een team van meerdere zzpers die werkzaam zijn als o.a. Tegelzetter, elektricien, loodgieter, stratenmaker metselaars en stukadoors. Onder deze vaste groep verdelen wij alle opdrachten onder elkaar met ten allen tijde 1 vast aanspreekpunt die de gehele verbouwing begeleid.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Het is een hele tijd geleden dat ik weer eens een advertentie zag waar timmerlui in dit geval dan ZZP-ers gezocht werden. Gelukkig een teken dat de economie weer aan het aantrekken is.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Ik kan op dit moment de geote hoeveelheid werk niet meer alleen aan, zowiezo zijn de werken die ik aanneem steeds groter en de materialen steeds zwaarder. Hierdoor ben ik op zoek naar zzpers. Personeel wil is me op dit moment nog iets te riskant, dit omdat ik geen idee heb hoe het werk naar de winter toe uit ziet.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Mooi dat je zoveel werk hebt. Personeel in dienst nemen is inderdaad een hele stap, vandaar een logisch dat je samenwerking op zzp-basis zoekt. Als ik iemand zou weten zou ik dat zeker aan je doorgeven. Wie weet.. Veel succes!

Danke hubert!
    Het werk blijft nu achter elkaar binnenkomen. Momenteel plan ik ergens rond augustus-september. Ik kan alleen nog wat kleinere werken tussendoor aannemen. Vandaar dat ik nu echt op zoek ben naar iemand erbij. Voorlopig nog een zzper, als het werk het toelaat zal ik ooit iemand moeten aannemen. Maar dat zien we tegen die tijd wel

Forum Rechten