Kabbelend

BESTE DRAAIERS
LANG NIET OP HET FORUM GEWEEST EN EERST VELE OBJECTEN BEKEKEN, COMPLIMENTEN VOOR DE VELE MOOIE STUKKEN.
HIERBIJ EEN STUK WAT NAAR DE EXPOSITIE VAN MEUBELEATELIER ALLERHANDEN IS GEGAAN. GEIINSPIREERD OP DE DROOGGEVALLEN WADDEN BODEM IS DIT GEMAAKT VAN IEPEN WRAT (BURR) BUITENBOORD GEDRAAID ZIE FOTO. Afmetingen 76 x 25 cm.
c&c welkom
 

Bijlagen

  • waves.jpg
    waves.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 206
  • Waves voor het raam.jpg
    Waves voor het raam.jpg
    90,5 KB · Weergaven: 207
  • waves klaar 3.jpg
    waves klaar 3.jpg
    75,3 KB · Weergaven: 255
P

Pel

Guest
Prachtig mooi gemaakt, echter graag info hoe e.a. tot stand is gekomen?

Groet Pel.
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Ik vind het prachtig, maar ik vraag me wel af of het gebruik van een gigantische iepen burl hier iets toevoegt, of dat het ook, bij wijze van spreken, uit bruin waaibomenhout gedraaid had kunnen worden. Mogelijk dat de foto's niet goed genoeg zijn om het verschil te zien.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Van grote technische kwaliteit. Ik doe het je niet na. Misschien is het vloeken in de kerk maar ik vind het een beetje zonde van het mooie iepen hout. Gelukkig verschillen de smaken anders krijgen we allemaal dezelfde werkstukken.
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Kunstig hoor Marcel!

Ik vind de kwaliteit van de foto's prima. Zeker op de lichte achtergrond kan je de tekening in het hout goed zien.
Wat voor scherm kijk je Jurriaan? Toch niet op een smartphone hoop ik?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.