Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 59
    oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Op de meeste sites kosten deze beitels €239, dat is nog eens een verschil met de € 119 van de Toolmax. Zo zie je maar weer hoeveel winst erop gepakt wordt, tenminste ik neem aan dat ze de beitels niet onder de inkoop waarde verkopen? Persoonlijk zit ik al behoorlijk dik in de steekbeitels anders had ik ze ook gekocht, en voor ze hier aan de wand te hangen alleen voor de heb, daar schiet ik ook niks mee op. Ben wel benieuwd naar de standtijd van de beitels, Guido als je er een tijd mee hebt gewerkt graag een post hoe ze bevallen?

Groet Pel.
    Laatst gewijzigd door Pel; 20-03-16 om 13:07.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Mooie prijs Guido! Oh, ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik heb je idee van het aan de muur schroeven van het foedraal gepikt.. Ik heb de mijne nu ook aan de muur geschroefd, veel makkelijker dan een steun maken.

Bij mij hangen ze al een paar jaar in de gereedschapskast en na het vlakken van de achterkant en slijpen op de waterstenen zijn het geen verkeerde beitels.

Wel vind ik ze aan de lichte kant en iel maar dat is persoonlijk. Vandaar dat ik voor veel werk de beitels van Bahco en Nooitgedacht gebruik, die robuuster zijn.

Zo, da's een mooie set Guido en een nette prijs ook!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaas Bekijk Berichten
    Mooie prijs Guido! Oh, ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik heb je idee van het aan de muur schroeven van het foedraal gepikt.. Ik heb de mijne nu ook aan de muur geschroefd, veel makkelijker dan een steun maken.
    Mooi Klaas: fijn dat het je op een idee bracht ;-))
    Ik heb ze aan French cleat geschroefd, kan ik ze toch altijd makkelijk verplaatsen....
    Goed weekend! Guido

Mooie kast Huib!
    Zie veel bekende spullen: hoogte meter, cookies, schaven, Veritas en natuurlik de beitels ;-))
    Ja, maar dat lichte vindt ik juist erg fijn: liggen mooi in de hand, fijn om klein werk te doen.
    Ik heb nog een setje van 4 van de Lidl - met mooie handvaten, en een Nooirgedacht setje.

Zo'n kast staat ook nog hoog op mijn lijstje.....

Goed weekend!
    Guido

Klop voor het fijne werk zijn ze uitermate geschikt. Bij het uitsteken van een zwaluwstaart bv.. De foto heb ik even uit een ander topic gehaald en inmiddels is de indeling veranderd en kom ik ruimte te kort hahahaha.

Tijd voor een nieuwe foto Huib! Ben benieuwd.

Bedankt voor de tip Guido.
    Ik heb ze inmiddels besteld ben benieuwd echt een top prijs.

groetnis, Roeland

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten