Stanley Sweethaert 750 Series beitel set

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
161
15
Guido,

Ik heb ze ook binnen. Het is een prachtig set met een mooie lederen foedraal. De handvatten hebben een mooie vorm en zijn erg licht! T.o.v. van mijn Lidl (en Peugeot, Nooitgedagt, EA Berg etc.) beitels houden ze beter vast. Vooral voor zgn. 'paring' vind ik ze erg geschikt.
Ik heb de handvatten licht geschuurd/opgeruwd aan de punt en daarna vastgeslagen in de 'socket'. Zitten nu prima vast.
Het vlakken van de achterkant van de twee breedste beitels koste wel wat moeite/tijd (beitel was niet mooi vlak of hol), de rest was erg eenvoudig te doen. Alleen de breedste beitel had ik al nodig en heb ik dus volledig afgewet. De standtijd lijkt erg goed.

Ben benieuwd wat Roeland ervan vindt.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Al vanaf 1 januari daar in de aanbieding.... eerst tot eind maart, verlengd tot eind juni.
Maar om daar nou een thread van 2016 voor te herstarten :).
 
Laatst bewerkt:

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Niks mis mee toch. Guidovanalphen heeft er een tijdje mee gewerkt en aangegeven dat hij ze erg fijn in het gebruik vindt. Dervish overigens ook (waarom is hij gebanned...?) Dat er nu een nog scherpere aanbieding is, maakt dat sommigen onder ons ze misschien wel willen kopen en met de review van 2 jaar geleden wordt de keuze extra makkelijk gemaakt.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
958
305
Rosmalen
Actie is verlengd tot 30 september 2019, vandaag aangepast op de website volgens mij.
Denk dat ik ook een set bestel, mooie beitels hoor. En 12,50 per beitel, tsja
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
958
305
Rosmalen
Ik kon er niet langer weerstand aan bieden dus ik heb ze gisteren besteld, worden vandaag bezorgd, heel benieuwd!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.