Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 59
    ah, zo'n setje heb ik ook. Vind ze heerlijk in de hand liggen. Ik heb die van Lie-Nielsen wel eens bekeken en vastgehouden, maar vind deze eigenlijkj fijner. Iets minder mooi afgewerkt uiteraard, maar zeker een fijn setje!

Dag JanAnton,
    Ik kom graag eens je schaven bekijken - wauw! We wonen (nog) vlak bij elkaar, en zo'n #1 gaat makkelijk mee ;-))
    Maar serieus, echt mooi.
    Goed weekend! Guido

Mooie werkplaats Guido! Even nieuwsgierig, staan die schaven gewoon los in dat rekje? Blijft dat zomaar staan? (even geen flauwe grapjes over aardbevingen maken).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seek Bekijk Berichten
    Mooie werkplaats Guido! Even nieuwsgierig, staan die schaven gewoon los in dat rekje? Blijft dat zomaar staan? (even geen flauwe grapjes over aardbevingen maken).
    Dag Seek,

Ze staan helemaal los, ik pak ze er zonder handelingen uit en zet ook net zo makkelijk weer terug. De helling is genoeg om ze te laten staan.
    Onderin zit een rabbet waar de grote stanley's me hun "kont" net invallen.

Goed weekend, Guido

Ok, goed om te weten. Zoiets wil ik ook nog eens maken.

Mooie set !! Zal ook goed passen in mijn werkplaats...maar....eigenlijk niet nodig...hahaha....

Guido,
    Wat een mooie werkplek en fijne spulletjes!!!
    Ik wist niet dat er ook een set van acht beitels bestond, kende alleen de set van vier en zes.
    Als ik vragen mag waar heb je deze set gekocht?

Groetnis,

Roeland

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Ik vind het toch wel apart dat de prijzen die ik tegen kom met google uiteenlopen in dollars vanaf $164 en in euro van €239 tot €389.
    Mvg,.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Hoi Roeland en Spaander,
    Met de prijzen is het inderdaad heel bizar.....ik kwam die verschillen uiteraard ook tegen - en de set van 8......
    Die loopt helemaal uiteen qua prijs, tot 480 Euro aan toe?!!?!!
    Ik had een zoek automaatje aangezet, en een week of 4 terug kreeg ik resultaat: Toolmax heeft ze in de aanbieding (?) / leveringspakket:
    Stanley Handgereedschap Steekbeitelset Sweetheart 8-delig 1-16-793
    op toolmax.nl
    Dus daar heb ik ze 4 weken geleden besteld, was op voorraad, voor 119,-- Euro.....Voorraad bleek het niet te zijn, 2 mails dat het langer ging duren.....
    ik d8 ze gaan mailen dat het een foutje is (dit is vlgs mij nl de prijs voor een set van 4 - maar ik weet het niet).
    EDIT: zie nu dat de set van 4 er voor 60 Euro op staat....

Bleken ze na 4 weken in keer afgeleverd te worden

Goed weekend! Guido

EDIT: linkje naar deze set: https://www.toolmax.nl/stanley-steek...t-8-delig.html
    Laatst gewijzigd door guidovanalphen; 20-03-16 om 11:46. Reden: link er bij

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guidovanalphen Bekijk Berichten
    Dag JanAnton,
    Ik kom graag eens je schaven bekijken - wauw! We wonen (nog) vlak bij elkaar, en zo'n #1 gaat makkelijk mee ;-))
    Maar serieus, echt mooi.
    Goed weekend! Guido

Beste Guido,

ik stuur je even een pm. Heb trouwens ook die set bij toolmax.nl gekocht. Veel goedkoper dan elders en ook nog in die leren foedraal.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten