Stanley Sweethaert 750 Series beitel set

guidovanalphen

Actieve deelnemer
9 mei 2011
128
2
Kom ik toch een aanbieding tegen voor 8 nieuwe Sweethearts ......het lukt me niet dat dan te laten lopen :rolleyes:
Wel geprobeerd natuurlijk, maar na een minuut of 2 - 3 al overtuigd dat ze beter af zijn in mijn werkplaats ;)
Stanely 750 .jpg

Fijn weekend allemaal - ik heb wat te vlakken en te slijpen ;-)
Guido
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Gefeliciteerd met je aankoop! Ben benieuwd hoe ze bevallen. De grepen lijken lekker in de hand te liggen. Ben benieuwd hoe de rest er uit ziet, want ja, daar ontbreekt een foto van......;)
 
D

DervishD

Guest
Top beitels. Ik gebruik ze zelf al bijna 3 jaar en ik wil geen andere meer.
 

guidovanalphen

Actieve deelnemer
9 mei 2011
128
2
Ja, ze lijken mij ook erg fijn en ze liggen erg goed in mijn hand.
En ze zijn mooi ;-)
Stanely 750 2 .jpgStanely 750 3 .jpgStanely 750 4 .jpgStanely 750 5 .jpg
Dat zijn ze zonder tas en vervolgens in hun nieuwe habitat - haha

Goed weekend!
Mhg, Guido
 
P

Pel

Guest
Mooie set beitels Guido, ze zullen bij jou zeker dienstbaar zijn, gefeliciteerd met de aankoop.

Groet Pel.
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Heel mooi!
ik vind de werkbank er echter niet bijpassen. Maar dat is niet erg, daar weet ik wel een bestemming voor! :D
 

guidovanalphen

Actieve deelnemer
9 mei 2011
128
2
Heel mooi!
ik vind de werkbank er echter niet bijpassen. Maar dat is niet erg, daar weet ik wel een bestemming voor! :D

Kijk, dat is het mooie van zo'n forum: dingen die je zelf niet (meer) ziet, daar krijg je dan gelijk hulp bij! :eek:
Ondanks dat het minder goed past, probeer ik het er toch even mee te doen :p
Goed weekend!
 

JanAnton

Actieve deelnemer
13 mrt 2013
238
6
Groningen
ah, zo'n setje heb ik ook. Vind ze heerlijk in de hand liggen. Ik heb die van Lie-Nielsen wel eens bekeken en vastgehouden, maar vind deze eigenlijkj fijner. Iets minder mooi afgewerkt uiteraard, maar zeker een fijn setje!
 

guidovanalphen

Actieve deelnemer
9 mei 2011
128
2
Dag JanAnton,
Ik kom graag eens je schaven bekijken - wauw! We wonen (nog) vlak bij elkaar, en zo'n #1 gaat makkelijk mee ;-))
Maar serieus, echt mooi.
Goed weekend! Guido
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Mooie werkplaats Guido! Even nieuwsgierig, staan die schaven gewoon los in dat rekje? Blijft dat zomaar staan? (even geen flauwe grapjes over aardbevingen maken).
 

guidovanalphen

Actieve deelnemer
9 mei 2011
128
2
Mooie werkplaats Guido! Even nieuwsgierig, staan die schaven gewoon los in dat rekje? Blijft dat zomaar staan? (even geen flauwe grapjes over aardbevingen maken).

Dag Seek,

Ze staan helemaal los, ik pak ze er zonder handelingen uit en zet ook net zo makkelijk weer terug. De helling is genoeg om ze te laten staan.
Onderin zit een rabbet waar de grote stanley's me hun "kont" net invallen.

Goed weekend, Guido
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Ik vind het toch wel apart dat de prijzen die ik tegen kom met google uiteenlopen in dollars vanaf $164 en in euro van €239 tot €389.
Mvg,:).
 

guidovanalphen

Actieve deelnemer
9 mei 2011
128
2
Hoi Roeland en Spaander,
Met de prijzen is het inderdaad heel bizar.....ik kwam die verschillen uiteraard ook tegen - en de set van 8......
Die loopt helemaal uiteen qua prijs, tot 480 Euro aan toe?!!?!!
Ik had een zoek automaatje aangezet, en een week of 4 terug kreeg ik resultaat: Toolmax heeft ze in de aanbieding (?) / leveringspakket:
Stanley Handgereedschap Steekbeitelset Sweetheart 8-delig1-16-793
op toolmax.nl
Dus daar heb ik ze 4 weken geleden besteld, was op voorraad, voor 119,-- Euro.....Voorraad bleek het niet te zijn, 2 mails dat het langer ging duren.....
ik d8 ze gaan mailen dat het een foutje is (dit is vlgs mij nl de prijs voor een set van 4 - maar ik weet het niet).
EDIT: zie nu dat de set van 4 er voor 60 Euro op staat....

Bleken ze na 4 weken in keer afgeleverd te worden :cool:

Goed weekend! Guido

EDIT: linkje naar deze set: https://www.toolmax.nl/stanley-steekbeitelset-sweetheart-8-delig.html
 
Laatst bewerkt:

JanAnton

Actieve deelnemer
13 mrt 2013
238
6
Groningen
Dag JanAnton,
Ik kom graag eens je schaven bekijken - wauw! We wonen (nog) vlak bij elkaar, en zo'n #1 gaat makkelijk mee ;-))
Maar serieus, echt mooi.
Goed weekend! Guido


Beste Guido,

ik stuur je even een pm. Heb trouwens ook die set bij toolmax.nl gekocht. Veel goedkoper dan elders en ook nog in die leren foedraal.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.