Dag allemaal

wesleyvdv

Nieuw lid
18 mrt 2016
2
0
Hallo iedereen,

Ik ben Wesley vanuit België. Ik ben op deze forum terechtgekomen met het zoeken van een tafelzaag.
Ik had snel door dat hier veel materiaal en leuke ideeën te vinden zijn dus heb ik mij direct geregistreerd. ��
Van beroep ben ik electrotechnieker van huishoudtoestellen. Mijn goesting voor meubelsmaken is vier jaar geleden begonnen toen ik mij had ingeschreven in de avondschool voor meubelmaker. Wat ik nog steeds doe en ik denk nog voor heeeeel lang. Volgens mij heb ik de verkeerde richting gekozen tijdens mijn schoolcarrière ��

Ondertussen heb ik al wat materiaal aangeschaft zoals:
-telescopische afkortzaag van Metabo (waar ik niet tevreden van ben ��)
-festool invalzaag met lineaal
-hitachi bovenfrees
-makita lamellefrees
-festool accuschroefmachine
-festool delta schuurmachine

+ festool ctl midi

Wat er nog in mijn wanted lijstje staat is dus nog een tafezaag, festool decoupeerzaag, kolomboormachine, luchtcompressor en een degelijke werkhuis. Momenteel staat alles in mijn garage waarmee de vrouw des huizes niet zo goed mee kan lachen.

De projectjes die ik al gemaakt heb zal ik binnenkort nog plaatsen.

mvg
Wesley Van der Veken
 
Laatst bewerkt:

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Welkom. En u kan altijd nog switchen van beroep. Ik zou het als hobby houden.
Wat is er mis met de afkortzaag? Ik kan het typenummer niet lezen.
 

wesleyvdv

Nieuw lid
18 mrt 2016
2
0
De nummer die achter de afkortzaag staat is berokkend door mijn dikke typvingers ��
De afkortzaag is een KGS 254 M van Metabo. En het probleem is als ik er een festool stofzuiger aanhang (die ik trouwens bij mijn materiaallijst vergeten te noteren ben) dat het geen kl*te helpt ��. En als ik van een stuk eik een millimeter wil afhalen trekt de zaag zijn eigen naar buiten' maar dat zou kunnen opgelost worden door een zaagblad met holle tanden blijkbaar. Maar al bij al ben ik er niet tevreden over van wat ik eigenlijk wel begrijp vanwege de prijs.

�� Wesley
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.