Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Dag allemaal

Dag allemaal

Hallo iedereen,

Ik ben Wesley vanuit België. Ik ben op deze forum terechtgekomen met het zoeken van een tafelzaag.
    Ik had snel door dat hier veel materiaal en leuke ideeën te vinden zijn dus heb ik mij direct geregistreerd. ��
    Van beroep ben ik electrotechnieker van huishoudtoestellen. Mijn goesting voor meubelsmaken is vier jaar geleden begonnen toen ik mij had ingeschreven in de avondschool voor meubelmaker. Wat ik nog steeds doe en ik denk nog voor heeeeel lang. Volgens mij heb ik de verkeerde richting gekozen tijdens mijn schoolcarrière ��

Ondertussen heb ik al wat materiaal aangeschaft zoals:
    -telescopische afkortzaag van Metabo (waar ik niet tevreden van ben ��)
    -festool invalzaag met lineaal
    -hitachi bovenfrees
    -makita lamellefrees
    -festool accuschroefmachine
    -festool delta schuurmachine

+ festool ctl midi

Wat er nog in mijn wanted lijstje staat is dus nog een tafezaag, festool decoupeerzaag, kolomboormachine, luchtcompressor en een degelijke werkhuis. Momenteel staat alles in mijn garage waarmee de vrouw des huizes niet zo goed mee kan lachen.

De projectjes die ik al gemaakt heb zal ik binnenkort nog plaatsen.

mvg
    Wesley Van der Veken
    Laatst gewijzigd door wesleyvdv; 19-03-16 om 16:54.

Welkom.

Welkom. En u kan altijd nog switchen van beroep. Ik zou het als hobby houden.
    Wat is er mis met de afkortzaag? Ik kan het typenummer niet lezen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Welkom Wesley. De truuk is om je vrouw tevreden te houden door af en toe eens een projectje voor haar te maken

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welkom op het forum Wesley.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

De nummer die achter de afkortzaag staat is berokkend door mijn dikke typvingers ��
    De afkortzaag is een KGS 254 M van Metabo. En het probleem is als ik er een festool stofzuiger aanhang (die ik trouwens bij mijn materiaallijst vergeten te noteren ben) dat het geen kl*te helpt ��. En als ik van een stuk eik een millimeter wil afhalen trekt de zaag zijn eigen naar buiten' maar dat zou kunnen opgelost worden door een zaagblad met holle tanden blijkbaar. Maar al bij al ben ik er niet tevreden over van wat ik eigenlijk wel begrijp vanwege de prijs.

�� Wesley
    Laatst gewijzigd door wesleyvdv; 19-03-16 om 21:39.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Hallo Wesley, welkom op het forum!

Forum Rechten