Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Eiken planken, balken

Uit dunning zijn een aantal boomstammen (eiken) gekort op een lengte van 2,5 - 3m met een doorsnede van 40-50cm. Ik wil deze stammen verzagen tot planken, balken en een b.v. een paar tafelbladen. Afmetingen planken: 32mm-52mm dik en 20cm - 45cm breed (b.v. een tafelblad van 52mm x 45cm x200cm, eventueel 2 naast elkaar). Afmetingen balken: 15cm x 15 cm x 2.5m.

Als je er belangstelling voor hebt kun je voorafgaand aan het zagen hierop intekenen (dus een bestelling plaatsen). Ik kan ze dan laten zagen volgens jouw wensen en specificaties. Na het zagen kun je ze dan meteen ophalen (of ik kom ze brengen tegen transportkosten). Als ze al gezaagd zijn staan de afmetingen uiteraard vast. Ik wil ze deze maand nog naar de zagerij brengen.

Over de prijs valt te onderhandelen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Hallo, kan u mij een bericht sturen wat planken van 52mm bij 45cm moeten kosten? Ik kom zelf uit Tilburg maar heb een vriend wonen in geldersen maar dan moet ik even een plaatsje regelen onder de kapschuur of ergens bij de koeien. Stuurt u mij gerust een pb mbt de prijs en wanneer u van plan bent de planken te gaan zagen.

Alvast bedankt,
    Tjeerd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door korte Bekijk Berichten
    Hallo, kan u mij een bericht sturen wat planken van 52mm bij 45cm moeten kosten? Ik kom zelf uit Tilburg maar heb een vriend wonen in geldersen maar dan moet ik even een plaatsje regelen onder de kapschuur of ergens bij de koeien. Stuurt u mij gerust een pb mbt de prijs en wanneer u van plan bent de planken te gaan zagen.

Alvast bedankt,
    Tjeerd
    U heeft een PB

Verdorrie, als ik ruimte en tijd had om het hout te laten drogen, was ik evetueel met een fiets langs gekomen.
    Zelf zoek ik gedroogde hard houten balkjes die ik direkt kan verwerken. Ik moet (helaas) jou mooie aanbieding overslaan.
    Succes met de verkoop.
    Nou moe ......

Heb je nog wat over Henk?
    groet
    Bert
    Let's make better mistakes tomorrow

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert2 Bekijk Berichten
    Heb je nog wat over Henk?
    Ja hoor, planken/bladen (3m x 40-45 cm x 6 cm dik), balken 15x15x3m, planken 20x2,5x3m.

mvgr.

Forum Rechten