Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 96

HBM Machines - niet tel. bereikbaar, een slechte zaak !

De draaibank die ik heb staan zit een slinger in de as (had ik reeds al eens gemeld, voordat men dit linkt aan een ander euvel als boosdoener)
    Nu wilde informeren bij HBM, nergens een telefoonnummer te vinden
    Na veel creativiteit toch het nummer achterhaalt, wat denk je....

Wij zijn per heden niet meer telefonisch bereikbaar, u kunt uw vragen per email stellen

Werkelijk ??? in dit tijdperk en NIET telefonisch bereikbaar, hoe klant onvriendelijk kun je het maken

Voor mij geen HBM meer !

Als ik ergens een pesthekel aan heb is het dat bedrijven niet bereikbaar zijn als je ze nodig hebt en vervolgens dagen op email-antwoord kan wachten
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Hee Toxiq! Jij ook hier?

TIP: verhuis naar Noorwegen.
    Ik erger me kapot dat bedrijven niet reageren op e-mail.
    Ik bel niks en niemand, ten eerste is een e-mail gratis ten tweede heb ik graag hetgeen ze zeggen in de mail zodat ik er op terug kan komen want telefonisch kan je niks bewijzen en ten derde gebruiken de meeste noren snus en zijn ze niet te verstaan. ( met een prop tabak achter je bovenlip is het moeilijk articuleren )
    Goed gereedschap is het halve werk.
    Ik heb dus niks aan goed gereedschap, ik houd niet van half werk.

Had je dit telefoon nummer geprobeerd 0182 525 468 ? (google)

En verder als je een formulier invult op de site kan je vragen of zij telefonisch contact met je opnemen. IK vermoed dat dit zo gedaan wordt om te voorkomen dat zij continue gebeld worden. Ik kan mij herinneren dat de zaak niet zo groot was/is dus niet altijd iemand te woord kunnen staan.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Intussen zitten ze in een loeigroot pand met een minimale bezetting en het is er altijd wel druk.. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Toch is het idd wel jammer.

Aan de andere kant, ik kan er bijna heenlopen, kom er dagelijks langs.. 😁

Ik heb ook ooit wat problemen gehad (netjes opgelost) met HBM producten maar ze reageren snel via mail dus ik heb er geen problemen mee
    en net wat lemen zegt, dan staat het ook op "papier"
    Je leert van de dingen die je doet,
    Je kunt alleen spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan.

Ben ik ook tegen aan gelopen ja, lastig als je geen telefonisch contact kan krijgen. Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat ze erg snel en correct op de mail reageren, maar dat weegt voor mij niet op tegen de telefonische onbereikbaarheid. Jammer.

Groet, Rob.
    "I may be left handed but I am always right"

Ik heb het idee dat dit door minimale bezetting komt. Mail kan je tussendoor oppakken wanneer het jou als bedrijf past, telefoon wordt bepaald door wanneer je gebeld wordt.

Wel erg jammer, ik vind dat je voor een goede dienstverlening je beide gewoon nodig hebt. Dit zal voor mij zeker meewegen in een volgende aanschaf en ik had er nog wel een paar bij HBM op mijn lijstje staan.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    HBM heeft een voor de rest uitstekende service, doet zelden moeilijk als iets niet goed is en is zeer correct en snel in het beantwoorden van mails.

Ik begrijp dat je soms iemand wil spreken, maar om een verder prima bedrijf op die gronden links te laten liggen? Ieder z'n meug natuurlijk.. Persoonlijk vind ik het wat ver gaan..

Ach, ik probeer al 3maanden via mail contact op te nemen met Mez motoren in België.
    Ik wilde een nieuwe 2pk motor met frequentieregelaar aanschaffen, maar ze nemen nog niet eens de moeite om te reageren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk Berichten
    HBM heeft een voor de rest uitstekende service, doet zelden moeilijk als iets niet goed is en is zeer correct en snel in het beantwoorden van mails.

Ik begrijp dat je soms iemand wil spreken, maar om een verder prima bedrijf op die gronden links te laten liggen? Ieder z'n meug natuurlijk.. Persoonlijk vind ik het wat ver gaan..

In dit geval is er 1,5 dag niet op mijn mail gereageerd, ik bel omdat ik graag direct antwoord op mijn vragen wil
    Ik vind telefonisch niet bereikbaar zijn erg storend
    Als de zaken zo goed lopen dat het er té druk is kunnen ze beter iemand extra aannemen
    Met een hamer past alles...

Forum Rechten