Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Te koop: eiken stammen 21/2-3m

Afgelopen zomer heb ik een aantal bomen (eiken) moeten omzagen. Hiervan heb ik een stuk of twintig tot een lengte van 21/2 tot 3 m laten afkorten om er planken en balken van te maken. Voor mij alleen zijn het er te veel dus wil ik ongeveer de helft (10-12) kwijt. Het zijn eiken stammen, lengte ongeveer 21/2 tot 3m, doorsnede 40-50cm (en 2 beukenstammen met een doorsnede van 50-60cm). Is er hier belangstelling voor? Ze liggen aan de kant van de openbare weg en dus goed toegankelijk.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Dat zijn mooie stammen, Waar liggen ze ergens en wat wil je er voor hebben? (per stam)
    No tree's were harmed during the making of this project..
    oh wait: Never mind!!

kan niet achterhalen in welk gedeelte van nederland ze liggen..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woody Bekijk Berichten
    Dat zijn mooie stammen, Waar liggen ze ergens en wat wil je er voor hebben? (per stam)
    De andere kant ziet er nog beter uit

- - - Updated - - -

Ze liggen in de buurt van Doetinchem (Achterhoek).

Mooi hout dat zeker, ben zelf ook nog opzoek naar een paar stammen, transport word alleen moeilijk voor me...
    No tree's were harmed during the making of this project..
    oh wait: Never mind!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woody Bekijk Berichten
    Ik heb geen idee wat er voor zoiets gevraagd mag worden. Met het volume zit je op ongeveer 2 stammen per m3. Als brandhout is dat ca. €50-€60/m3. Maar ze staan niet voor niets niet op Marktplaats te koop als brandhout . Ik hoop door ze hier te plaatsen dat ze een andere toekomst krijgen.

Forum Rechten