Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Elektra Beckum PK250 Precision Circular Saw te koop

Hier bij verkoop ik mijn Elektra Beckum zaagtafel (220v). Ik heb deze een aantal jaar met veel plezier gebruikt. De perfecte hobby machine!

De zaagtafel is compleet en heeft zowel een lengte als breedte verbreding die eenvoudig weg te klappen is. Daarnaast is het mogelijk een hendel over te halen zodat er een set wielen omhoog komt. Hierdoor kan je de zaagtafel makkelijk verrijden.

Ik denk dat de foto's eigenlijk wel voor zich spreken. Maar mochten er nog vragen zijn kan je die gerust stellen.

DSC_1603.jpg

DSC_1601.jpg

DSC_1602.jpg

DSC_1604.jpg

DSC_1605.jpg

DSC_1606.jpg

Richtprijs is 900 euro of doe een goed bod.

De zaagtafel is te bezichtigen en op te halen in Rotterdam.

Groeten,

Lennaert

Hoe nauwkeurig is deze machine? Ik heb dit model vaker voorbij zien komen namelijk. Ik kijk ook naar een Harvey maar die is net wat duurder wel.
    bedankt.

Hoi Jur,

Ik heb inmiddels je PM beantwoord, maar deze vraag kan ik ook wel voor je beantwoorden.

Op zich is de machine behoorlijk nauwkeurig en heb je eigenlijk voor alles stelmogelijkheden mocht er een lichte afwijking zijn. Mocht je willen zagen in een hoek heb ik zelf altijd een digitale gradenmeter gebruikt om zeker te zijn. Verder is het natuurlijk geen zaag om hele zware en lange dingen op te gaan afkorten want dan wil de rolwagen wat doorzakken, het blijft wel aluminium natuurlijk, maar voor kleine werkstukken en het bouwen van kistjes bv. heb ik altijd perfect kunnen doen met deze machine.

Gr, Lennaert

Prachtige machiene aleen geen geld voor de moment en beetje te ver als je geen vervoer hebt hehehe deze zal zo wel verkocht geraken

zaag is inmiddels verkocht.

Forum Rechten