Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Festool OF1010 bovenfrees

Aangezien ik sinds een tijdje een OFK700 liggen heb naast m'n OF1010 en OF1400 komt de kleinste bovenfrees telg van Festool eigenlijk niet meer uit de kast. Hij mag dus een nieuwe eigenaar zoeken want het is zonde om zo'n mooi freesje ongebruikt te laten liggen.
    In gebruikte ( hobbymatig ) maar heel mooie staat , incl toebehoren , systainer enz

Er zitten ook extra nog 2 zgan kopieerringen bij ( 17 en 27mm )

prijs : 245 euro

niet geïnteresseerd in je of1010...maar zie wel een ander speelgoedje op de achtergrond van woodpeckers...fijn dingetje niet!?

Misschien heb ik interesse. Ik laat je binnenkort wat weten. (Mocht er in de tussentijd iemand anders zich melden gaat hij uiteraard voor)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knutselaertje Bekijk Berichten
    niet geïnteresseerd in je of1010...maar zie wel een ander speelgoedje op de achtergrond van woodpeckers...fijn dingetje niet!?
    Eerlijk waar, één van de beste investeringen van de afgelopen jaren ( samen met zo'n 300mm winkelhaak ) !

Los daarvan , de bovenfrees is in principe verkocht .

Beste,

Is de frees nog te koop?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kleine-Paul Bekijk Berichten
    Beste,

Is de frees nog te koop?
    Deze is inmiddels al een hele tijd verkocht jawel , mag dicht dus !

Forum Rechten