mini cirkelzaag !

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
Je zou voortaan toch echt wel wat tekst bij je berichten moeten schrijven. Het heeft zo haast wat weg van een robot die spam/reclame maakt.

Maar je wordt dus gesponsord door powerplus. zozo. Alleen zo zaag lijkt mij niets. Het voordeel is dan wel dat je wat meer zicht hebt op het werk dat je zaagt maar ja. Zo kan je wel elke machine gaan kopen.

Trouwens, leuk die verstekbak. Maar zaagt hij dan ook echt haaks? Je hebt er geen enkele keer een haak tegen aan gehouden.
 
Laatst bewerkt:

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Als ik naar dat soort speelgoed gereedschap kijk moet ik altijd een beetje huilen.
Hoe durven ze zulks te verkopen.
Zonde van het materiaal
 

flyer

Actieve deelnemer
26 dec 2013
445
1
Meerssen
Mwah, bagger zal ik het niet noemen.
Het ligt er maar net aan hoe je het gebruikt.
Er zijn ook modelbouwers onder houtliefhebbers en die zijn gebaat met mini gereedschap.
Zeker de mini van Proxxon heeft een goede reputatie.
 

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
Mwah, bagger zal ik het niet noemen.
Het ligt er maar net aan hoe je het gebruikt.
Er zijn ook modelbouwers onder houtliefhebbers en die zijn gebaat met mini gereedschap.
Zeker de mini van Proxxon heeft een goede reputatie.

Proxxon is prima, ik denk dat er gepraat wordt over powerplus.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Met uitzondering van de proxxon zaagtafel ben ik het met Pieter eens.
Ik heb zelf een proxxon zaagtafeltje met namen voor het zagen van segmentjes.
Op mijn grote lukt dat niet nauwkeurig genoeg.
Op de proxxon is dat heel goed en heel precies te doen.
Klopt Jan. Met bagger bedoelde ik zeker niet die Proxxon.
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
tja... haaksheid, stofafzuiging...heb er nog wel wat bedenkingen bij... en aub trek steeds de stekker er uit als je een blad verwisseld of iets vergelijkbaars....je hand zit constant op de aan knop...
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Zijn er geen regels tegen dit soort "reviews"?
Ik vind dit nogal beneden niveau voor dit forum om over de gekleurdheid nog maar niet te beginnen....
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Ts mag van mij gerust reclame maken voor zo'n ding, maar dat wel met een mooi verslag erbij wat hij er mee gemaakt heeft.
Maar ik heb begrepen dat we deze Ts niet serieus moeten nemen.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Guillaume d.,

het is opvallend hoe de kwaliteit van een nieuw filmpje elke keer weer een stuk beter is dan de vorige. Jullie leren daar filmen maken en leggen de lat steeds hoger.

groeten
Ornament
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Even een kleine kantekening TS is 14 a 15 jaar oud
en is beginend houtbewerker / draaier
ik ben het er helemaal mee eens dat er wat meer uitleg bij de bespreking had moeten staan
mvg tom

Mee eens, ik denk dat er nu wel érg zwaar aan getild word
Hoe tof is het als je als jochie van 14 a 15 jaar iets gesponsord krijgt
Dat we anders denken over dergelijk gereedschap SO WHAT, vergeet niet dat doordat fabrikanten soms met rare dingen komen er ook wel eens iets heel goeds tussen kan zitten ! dat heet vooruitgang (en is niet áltijd beter)

De machine trekt mij niet, maar Guillame, toch een goede poging
Je besteed aandacht aan het filmpjes, maar een review betreft toch meer info
Kijk eens naar bekende revieuwers, schrijf op wat je daar allemaal in vind en ga daar mee aan de slag, de volgende keer heb je de zuurpruimen ook op je hand ;)
 
Laatst bewerkt:

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Ik vind het juist jammer dat een jonge knul nu zijn ziel al aan de commerciële duivel verkoopt. Ga gewoon eerst eens wat ervaring opdoen, review je projecten, bouw een goed referentiekader qua gereedschap op en ga dan eventueel reviews maken via een sponsor.

Ik zie zelf veel liever werkstukken langskomen van een beginnende houtbewerker die er lol in heeft dan dit soort weinig toevoegende filmpjes. Kan aan mij liggen, maar juist bij zo'n jonge knul werkt dat commercie gedoe bij mij wrevel op, dat is voor mij nu juist niet waar houtbewerking over gaat.

Just my 2 cents....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.