Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Hallo Allen!

Hallo Allen!

Aloha,

Mijn naam is Milo, ik ben 21 jaar en momenteel bezig met het verzamelen van mijn gereedschap om straks mijn huis te kunnen verbouwen en vanwege de wens om zelf mijn meubels te maken.

De set waar ik de afgelopen maand in geïnvesteerd heb betreffen een goede accu boormachine, decoupeerzaag en lamellenfrees. De wensen zijn zoals vele van jullie hetzelfde zullen hebben, nog niet vervult. Oftewel de set is nog niet af. Op het verlanglijstje staat nog een goede schuurmachine en iets in de richting van een invalzaag.

Al het benodigde handgereedschap zijn zaken die ik wat minder snel koop, dit in de zin van, prijzen voor een mooie handzaag is nog leuk om te vragen als verjaardags of kerstcadeau. Het wordt anders al gouw een beetje een overdreven prijs voor een cadeautje. Plus ik heb wat handgereedschap alles voor handen liggen in de schuur.

Ik ben nu vooral lekker aan het knutselen met kleine projectjes, zo kan ik het gereedschap beter leren kennen al voor ik begin met het bouwen van een eettafel, mediakast en ga zo maar door.

Eikenhout is hetgeen waar ik mij nu vooral op focus, vind het mooi solide spul wat naar mijn inziens ook nog aardig te bewerken is.

Groeten,

Milo

Welkom

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welkom op het forum Milo.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Dankjulliewel!

Het Gereedschapsetje is momenteel:
    Makita PJ7000 Lamellenfrees
    Makita DDF470 Schroef- Boormachine
    Makita 4351FCT Decoupeerzaag

Alles in Mbox, vond dat toch wel erg netjes. De Mbox voor de frees komt vanuit het buitenland, maar heb de machine maar gewoon in Nederland gekocht. Toch wel fijn i.v.m garantie.. Helaas was dat dus zonder Mbox. Had al hele mooie ideeën voor een systainer kast voorbij zien komen, dus wellicht gaan we binnenkort eens wat moois bouwen om alles netjes in op te bergen.

Welkom op het forum!

Fons

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Welkom.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Hi Milo, welkom! Ik mis de invalzaag nog in je Makitalijstje!

Dag Milo, welkom op het forum.
    Groet, Hans

Dank allen,

ha Klaas, die mist zeker niet op het Verlanglijstje! Oftewel die is wel gewenst maar nog niet aangeschaft!

Forum Rechten