Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Creating modern furniture

Dit boek van dona z. Meilach uit 1975 san diego state university california gescoord bij de kringloop .
    Ze zaten natuurlijk midden in de flowerpower in 1975 en dan ook nog in california maar de meubels in dit boek zijn het bewijs van overmatig LSD gebruik ik heb zelden zulke freaky meubels gezien
    Nou wil ik jullie natuurlijk laten meegenieten ik weet alleen niet of het is toegestaan om fotos hiervan te posten ?
    Tevens staan er zeer goede houtsoorten overzichten met al hun eigenschappen in , het gebruik van gereedschappen en hoe zelf dit soort meubels te creëren met overzichten van verbindingen alles uitgebreid gefotografeerd
    Mocht je er aan kunnen komen zal ik het zeker doen !

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    @Pine, ik denk niet dat dona z. Meilach uit 1975 san diego state university california, bezwaar aan gaat tekenen als hier enkele foto's van haar meubels worden vertoond? Mocht dit onverhoopt toch zo zijn dan halen we ze er maar weer vanaf.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden in ieder geval! Ik hou we age achtige stijltjes!

er staan meer dan 600 foto's in dus ik heb maar een selectie gemaakt

IMG_0442.jpgIMG_0443.jpgIMG_0444.jpgIMG_0445.jpgIMG_0446.jpgIMG_0447.jpgIMG_0448.jpgIMG_0449.jpgIMG_0450.jpgIMG_0451.jpgIMG_0452.jpgIMG_0453.jpgIMG_0454.jpgIMG_0455.jpgIMG_0456.jpgIMG_0457.jpgIMG_0458.jpg
    alle vakinformatie van fineer lijm soorten afwerking gereedschap heb ik nog niet benoemd maar ook dit komt uitgebreid aan bod
    ik zal nog wel wat meer laten zien

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Pine, sommige zwart wit foto's zijn erg onduidelijk, maar er zitten wel veel mooie vormen tussen waar je als houtbewerker / houtsnijder zeker respect voor zult hebben wat ze toen maakte.

Dit vond ik wel leuke power flower stoeltjes, love peace harmony.

Groet Pel

IMG_0446 new ache bij gesneden.jpg
    Hout wirktj.

Jammer genoeg krijg ik de fotos niet goed scherp erop met mijn 10 jaar oude camera
    Tijd voor wat nieuws

Tjeemig de peemig, helemaal te gek. Nee, alle gekheid op een stokje: dank voor deze vondst met groovy meubels!

Zo, dat is wel heftig allemaal! sommige meubels zijn ronduit bizar! Bijzondere verzameling in zo'n boek!

Ik vind het zelf helemaaaal tewouwieeei
    Denk ik dat ze toen der tijd dachten

Forum Rechten