Inca op bva veiling Deventer

Hirumili

Actieve deelnemer
30 sep 2014
129
18
Drachten
Hallo, ik had gelezen dat de Inca een gewillige lintzaagmachine is, toevallig wordt er 1 aangeboden op bva veilingen in Deventer.
Je kunt hem zoeken op kavelnummer 18154-277.
Het is puur een tip.

groet Michael



 

Nova

Actieve deelnemer
17 nov 2014
512
57
Let op de bijkomende kosten, BTW en veilingkosten kan nog aardig oplopen.
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Ja, BVA auctions is leuk om eens in de gaten te houden. Je ziet geregeld apparatuur voor meer dan de nieuwwaarde over de toonbank gaan, puur omdat bieders zo opgaan in het spelletje dat ze de daadwerkelijke waarde uit het oog verliezen. Maar soms kun je er leuke dingen vinden!
 

geneyn

Actieve deelnemer
5 mrt 2015
119
0
Brugge, BE
Voor zo'n oude kleine lintzaag wat is volgens jullie een goede richtprijs? HBM lintzaag zie ik voor slechts 350€ staan
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Het best is om op de kijkdag te gaan kijken je zou niet de eerste zijn die een kat in de zak koopt bij bva
Een foto geeft slechts een globaal beeld
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Voor zo'n oude kleine lintzaag wat is volgens jullie een goede richtprijs? HBM lintzaag zie ik voor slechts 350€ staan

Dan praat je toch al gauw over een lintzaag met een wieldiameter 400 mm of meer.
Een kleinere moet goedkoper zijn van HBM anders betaal je net zoveel of meer als hij indertijd nieuw was, ligt een beetje aan het jaartal.
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
mooie lintzaag helaas wat ver voor me Deventer :)

ik kan er zelfds niet op bieden .. ofwel is snachts bieden niet mogelijk ..

U heeft geen toestemming om op deze kavel te bieden.

 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
80€ is niet de uiteindelijke prijs
ik had 60€ geboden de prijs kwam uit op een totaal van 85€ dus de prijs zal eerder rond de 100€ liggen.
ik hoop dat het een forumlid is die uiteindelijk het eindbod had

ben eigenlijk wel benieuwd hoe de lintzaag er aan toe was, er was geen bezichtiging mogelijk namelijk

Menno
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
80€ is niet de uiteindelijke prijs
ik had 60€ geboden de prijs kwam uit op een totaal van 85€ dus de prijs zal eerder rond de 100€ liggen.
ik hoop dat het een forumlid is die uiteindelijk het eindbod had

ben eigenlijk wel benieuwd hoe de lintzaag er aan toe was, er was geen bezichtiging mogelijk namelijk

Menno


80 + 16% + 21% = 112 euro

bij biedprijs komen altjd kosten en btw ..dat weet ik wel ..

voor die prijs wou ik hem ook wel :)


maar kan inderdaad ook kat in zak zijn ..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.