Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Inca op bva veiling Deventer

Hallo, ik had gelezen dat de Inca een gewillige lintzaagmachine is, toevallig wordt er 1 aangeboden op bva veilingen in Deventer.
    Je kunt hem zoeken op kavelnummer 18154-277.
    Het is puur een tip.

groet Michael

Oja, de veiling duurt tot woensdag 9 maart 20.46uur.

hmm ga ik opvolgen

Dat zijn nog eens geweldige tips .

Let op de bijkomende kosten, BTW en veilingkosten kan nog aardig oplopen.
    Groeten, Eric

Ja, BVA auctions is leuk om eens in de gaten te houden. Je ziet geregeld apparatuur voor meer dan de nieuwwaarde over de toonbank gaan, puur omdat bieders zo opgaan in het spelletje dat ze de daadwerkelijke waarde uit het oog verliezen. Maar soms kun je er leuke dingen vinden!

Voor zo'n oude kleine lintzaag wat is volgens jullie een goede richtprijs? HBM lintzaag zie ik voor slechts 350€ staan

Het best is om op de kijkdag te gaan kijken je zou niet de eerste zijn die een kat in de zak koopt bij bva
    Een foto geeft slechts een globaal beeld

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geneyn Bekijk Berichten
    Voor zo'n oude kleine lintzaag wat is volgens jullie een goede richtprijs? HBM lintzaag zie ik voor slechts 350€ staan
    Dan praat je toch al gauw over een lintzaag met een wieldiameter 400 mm of meer.
    Een kleinere moet goedkoper zijn van HBM anders betaal je net zoveel of meer als hij indertijd nieuw was, ligt een beetje aan het jaartal.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    mooie lintzaag helaas wat ver voor me Deventer

ik kan er zelfds niet op bieden .. ofwel is snachts bieden niet mogelijk ..

U heeft geen toestemming om op deze kavel te bieden.

Forum Rechten