Beboparket

zzoemie

Actieve deelnemer
18 dec 2013
66
0
8770 Ingelmunster, België
Hallo, heeft er iemand ervaringen met beboparket?
Zo ja, zou je ze hier dan willen delen?
Ik ben zinnens daar een grote bestelling te plaatsen en had graag geweten of de ondervindingen al dan niet positief zijn.
Groet
Zzoemie.
 
Laatst bewerkt:

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Wat wil je bestellen, want daar zal nogal verschil in zitten.


Recent heb ik daar 180 m2 grenen vloerdelen gehaald, mijn ervaring daarbij:

Positief:
- Scherpe prijs

Negatief:
- DRAMATISCHE administratieve organisatie. Reacties soms vlot, soms duurt het ff, soms blijft het uit. Offerte ontvangen en bij het daarop in gaan bleek er een verkeerde prijs geoffreerd, passend bij een ander product. Vloer gekocht tent tijde van verhuizing, waarbij 2x per mail en 1x telefonisch doorgegeven dat factuuradres niet het zelfde is als afleveradres, zelf op de dag van de aflevering de transporteur gebeld en ze hadden alsnog het verkeerde adres doorgekregen. Transporteur had doorgekregen dat er betaald moest worden bij aflevering terwijl dit al vooraf was gebeurt, een telefoontje loste dit op.

- Kwaliteit van de planken is uiteindelijk maar zo zo. De variant met open noesten, heeft ook zeer zeker een hoop open noesten (maar goed dat vonden we niet zo erg en heb ik tot op heden redelijk omheen kunnen zagen). Wat ik erg slecht vind is de hoeveelheid kromme planken (krom in de breedte, dat wil zeggen dat als je er een rechte lat langs legt er een kier in het midden is) en het feit dat ook de werkende breedte niet uniform is, met soms wel een mm of 2 breedte verschil tussen de planken.


Samenvattend (als het gaat over de grenen vloerdelen), ben je op zoek naar een strakke vloer, dan er met een grote boog omheen lopen. Wil je een goedkope vloer en komt het iets minder precies, dan kan je er best terecht. Hoe dat voor hun andere producten geldt, geen idee.
Ongeacht wat je gaat bestellen zal je dus wel ff moeten opletten inzake de administratieve afhandeling...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.