Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Hegner figuurzaag gezocht

Na reeds een eindje 2de hands sites volgen zonder succes probeer ik het hier eens.

Misschien is er hier iemand die een Hegner figuurzaag met variabele toerental regeling heeft die niet meer gebruikt wordt?

Hegners staan er toch verschillende op marktplaats.nl?

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Inderdaad, Fluo. Op Markplaats vind je veel meer dingen voor houtbewerking dan op Belgische tweedehandssites. Nadeel is dan wel dat je het koopt zonder testen. Verzending is 7,5 met Kiala, tot 15 kg.
    Heb je al vorderingen gemaakt met je wereldkaart?

Op marktplaats had ik al gezocht hoor, maar ofwel hebben ze geen variabel toerental of is het eerder het kleinere model.

Deze vond ik wel interessant

http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-...f4f8b9c5b7a618

Maar de verkoper wil nog 400€ en de machine is toch al 10 jaar oud. Dan vond ik dan te duur, wat denken jullie?

Alles is getekend voor de kaart en heb al een paar houtsoorten. Van zodra ik alle houtsoorten heb kan het zagen beginnen.

FLuo soms moet je gewoon wat geluk hebben, heb zelf ook een frees gekocht via kapaza en ben er dolgelukkig mee

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Mijn ervaring met tweedehands kopen is dat je koopjes kan doen voor dingen die veel aangeboden worden. Voor iets specifieks, zoals in dit geval een figuurzaagmachine zal je wellicht nooit een echt koopje doen. Maar het is natuurlijk nog altijd goedkoper dan nieuw. Vraag en aanbod dus.

Je moet bereid zijn actie te ondernemen, geluk moet je af en toe opzoeken, spring in de auto en ga

De 2e die bobmartin post ziet er frisser/jonger uit dan de eerste
    er is een bod wat nog een heel stuk lager is.
    Tevens staat het telefoonnummer er bij, bel, probeer er uit te komen en meteen ophalen, dan kan het zomaar zijn dat je voor een redelijk bedrag een mooie machine hebt

Ik lees vaak op het forum hier 'ohhh was het maar dichterbij' daar snap ik niks van, als je een auto heb kun je gaan waar je wil
    ik heb laatst 1000km gereden voor een machine, maar ik heb daardoor voor 700 euro een vandikteschuurbank waar ook nog eens voor 165 euro aan schuurpapier bij zit, oftewel 535 voor de machine, dat lukt alleen als je bereid bent het geluk te helpen
    Met een hamer past alles...

Van een lange rit voor de hobby heb ik geen schrik, heb ik al meermaals gedaan.

Ik blijf zoeken en hoop op een meevaller

Beste,
    ik zag er ééntje staan in Kalmthout. Misschien is dat iets voor jou? HEGNER Multicut-1 figuurzaagmachine
    http://www.kapaza.be/nl/doe-het-zelf...-104928651.htm

Succes ermee
    mvg

Forum Rechten