remco1980 stelt zich voor

Remco1980

Actieve deelnemer
1 jan 2016
60
0
Geachte woodworkers,

Hierbij wil ik me even voorstellen.
Ik ben Remco ben 36 en kom uit Drachten.
Mijn beroep is timmerman en in de weekenden werk ik op oproepbasis bij de milieustraat te Drachten.

Mijn interesse in hout begon al op jonge leeftijd.Mijn vader ,ook timmerman,was vaak in z'n "werkplaatsje" te vinden en dan hielp ik hem bij het vervaardigen van allerlei zaken.

Lange tijd bezig geweest met alleen bouwgerelateerde zaken en begin steeds meer interesse te krijgen in de fijne houtbewerking,exotische/inlandse houtsoorten en de diverse handgereedschappen.

Ik zal eerst de kat even uit de boom kijken en niet te veel posten.Maar wellicht dat hier wel verandering in komt.

Groet,

Remco
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Welkom op het forum Remco!

Zie je in de milieustraat wel eens mooi hout dat gedumpt wordt en je weer kunt gebruiken voor recycling? Ik heb het idee dat mensen met oude meubels soms prachtig hout weggooien.

Veel plezier hier!

Fons
 

Remco1980

Actieve deelnemer
1 jan 2016
60
0
Fons,

Je weet niet half wat er allemaal weggegooid word.Hoezo crisis.

Maar niet alleen hout en meubels maar ook overtollig geworden gereedschap van goede kwaliteit.Echt ongelooflijk soms.Werken daar is soms een betaalde hobby.haha
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.