Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

remco1980 stelt zich voor

Geachte woodworkers,

Hierbij wil ik me even voorstellen.
    Ik ben Remco ben 36 en kom uit Drachten.
    Mijn beroep is timmerman en in de weekenden werk ik op oproepbasis bij de milieustraat te Drachten.

Mijn interesse in hout begon al op jonge leeftijd.Mijn vader ,ook timmerman,was vaak in z'n "werkplaatsje" te vinden en dan hielp ik hem bij het vervaardigen van allerlei zaken.

Lange tijd bezig geweest met alleen bouwgerelateerde zaken en begin steeds meer interesse te krijgen in de fijne houtbewerking,exotische/inlandse houtsoorten en de diverse handgereedschappen.

Ik zal eerst de kat even uit de boom kijken en niet te veel posten.Maar wellicht dat hier wel verandering in komt.

Groet,

Remco

Welkom Remco ! Schroom vooral niet om je werk te laten zien, daar is dit forum onder andere voor
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Welkom op het forum Remco!

Zie je in de milieustraat wel eens mooi hout dat gedumpt wordt en je weer kunt gebruiken voor recycling? Ik heb het idee dat mensen met oude meubels soms prachtig hout weggooien.

Veel plezier hier!

Fons

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welkom op het forum Remco.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Fons,

Je weet niet half wat er allemaal weggegooid word.Hoezo crisis.

Maar niet alleen hout en meubels maar ook overtollig geworden gereedschap van goede kwaliteit.Echt ongelooflijk soms.Werken daar is soms een betaalde hobby.haha

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Welkom.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Welkom op het forum Remco!

Welkom.

Hallo Remco, welkom op ons mooie forum!

Forum Rechten