RMB Houtidee

RMB

Nieuw lid
20 feb 2016
5
0
Lelystad
Hallo, ik ben Ruud.

Sinds kort snuffel ik rond op deze site en doe heel wat ideeën op. Leuk om te zien wat er zo al gemaakt wordt en hoe iedereen lekker met zijn hobby bezig is. Voor mij is het ook hobby, van hout leuke dingen en meubeltjes maken. Mijn laatste kunstwerkjes... nachtkastjes van steigerhout.
In de loop der tijd steeds meer gereedschap verzameld. Mijn laatste aanschaf is een bovenfrees. Een obscuur merk via het internet voor slechts €44! De handleiding was in het Russisch. Maar hij werkt!! Gelijk begonnen allerlei jigs te bouwen. Leuk wat je allemaal met zo'n machine kan doen. Mijn schuurtje/werkplaatsje van 2 bij 3 begint uit te puilen. Gisteren een cyclone stofvanger gemaakt, dat scheelt een hoop filters uitkloppen. Werkt geweldig. Vandaag van resthout een verstelbare rolbok gemaakt. Mijn vrouw zegt dat ik op mijn verjaardag een taart wel kan vergeten... omdat ze nu geen deegroller meer heeft. ;)

IMG-20160304-WA0000.jpgIMG-20160304-WA0002.jpg
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Ruud, mooie rolbok waar een deegroller al niet goed voor is;).

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.