Hoop geld of toch een koopje

Lars.

Post veel
26 nov 2014
848
63
Thuis
het zijn er wel iets van 100:eek: maarja aan 100x niks heb je ook niet veel maar wie weet zijn ze van goede kwaliteit
 
P

Pel

Guest
Ik zou er niet aan beginnen Pine, de meeste gutsen zijn nu al behoorlijk kort geslepen lijkt mij zo op de foto? Als jij daar ook nog vele jaren plezier van wilt hebben dan zul je ze toch niet te vaak moeten slijpen.

Groet Pel.
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Kan ik toch niet betalen :p
Vind het raar dat je voor 600 euro gutsen aanbied en er dan zulke slechte fotos en geen informatie bij geeft
Voordeel is dat iedereen hier last van heeft
De verkoper om meer info en fotos vragen lijkt me het best voor geïnteresseerden
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Dit is al beter haalbaar de 8 gutsen in de onderste rij lijken mij pfeil gutsen dan is 100 een goede prijshttp://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/overige-hobby-en-vrije-tijd/m1026983429-beitels.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Hallo Pine, ik bezit een 50 tal houtsnijbeitels de meeste van Pfeil en enkele van Dastra, de nieuw prijzen liggen tussen 25 en 35 euro, zo weet ge ongeveer wat voor bedrag je kwijt zou zijn in nieuw aankoop. Niet dat ik die van mij zou verkopen, daar ik me nu meer bezig hou met draaien dan met snijden wat ik vele jaren wel gedaan heb, en mijn beitels zijn zeker niet veel "korter" geworden. Een houtsnijbeitel word maar zelden veel afgehaald, even het snijvlak aanscherpen en dan wetten. Gr Stefke
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.