nieuwe Paul Sellers

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
gevoelsmatig zeg ik van wel...visueel leer ik makkelijker van m...vind hem zeker op youtube erg vermakelijk en leerzaam om naar te kijken.
al ben ik zeer sterk aan het denken om de artisan course te kopen (ipv nieuwe)...1 boek...7 dvd's....kost meer 159 pond..ipv de 50 voor zijn nieuwe boek. maar gevoelsmatig staat er erg veel herhaling in tov de course...en krijg je met de course veeeel meer....

hij zit trouwens ook achter www.[COLOR=#555555]woodworkingmasterclasses.com gratis in te schrijven...[/COLOR]
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Met artisan course bedoel je dan Working Wood 1 & 2? Die zijn bij mij besteld, maar nog niet aangekomen. Maar inderdaad, een beeld van 5 seconden zegt dikwijls al meer dan een pagina uitleg.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Ik heb 't boek gisteren besteld, zonder de dvd's. Visueel werkt ook bij mij vaak beter, maar dvd is een beetje achterhaald medium en ik ben bang dat ik over 10 jaar de dvd's niet meer kan afspelen (we hebben thuis al tijden geen dvd/blue ray speler meer, in de laptops en m'n desktop zit bijvoorbeeld ook geen in). En ik vond de dvd's wat duur.. :(

Toevoeging: Net nog even gekeken naar wat er nu werkelijk op de dvd's stond, en dat is toch wel interessant.. Ik dacht dat het allemaal op z'n YouTube kanaal zou staan, maar dat is niet zo volgens mij. Het blijft jammer dat het op dvd staat. :D
 
Laatst bewerkt:

geneyn

Actieve deelnemer
5 mrt 2015
119
0
Brugge, BE
Is het boek echt van de hand van Paul Sellers? of is het vervolg op Working wood door andere schrijver?

Had begrepen dat hij van uitgever veranderd was en ze daardoor de serie verder zetten met andere auteur
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Volgens een Facebook post van Paul Sellers die ik voorbij heb zien komen wel. Deze linkte ook naar de pagina in de openingspost van dit topic, dus volgens mij wel.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Geneyn, wel opletten. Working Wood 3 is inderdaad niet meer van de hand van Paul Sellers. Niet kopen dus. Pauls nieuw boek is nu bij een andere uitgeverij.
 

Woruta

Actieve deelnemer
23 mei 2013
393
0
Haarlem
Working Wood 3 lijkt me overigens een prachtig boek, maar de titel is vreemd. Al was één boek met de titel 1 & 2 ook al gek natuurlijk ;)
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Working Wood 3 ziet er inderdaad interessant uit. Ik bedoelde dus niet dat het geen goed boek is, maar wel dat je je niet mag vergissen met het nieuwste boek van Paul.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.