Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: nieuwe Paul Sellers

nieuwe Paul Sellers

Voor de liefhebbers!
    kreeg vandaag bericht dat het nieuwe boek/ dvd's van Paul Sellers in de verkoop is gegaan onderstaand te koop!

https://rokesmith.com/product/essent...-book-dvd-set/

uitlevering duurt helaas nog ff

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Ik kreeg ook het mailtje binnen. Koop jij de DVD's erbij? Ik ben nog aan het twijfelen.

gevoelsmatig zeg ik van wel...visueel leer ik makkelijker van m...vind hem zeker op youtube erg vermakelijk en leerzaam om naar te kijken.
    al ben ik zeer sterk aan het denken om de artisan course te kopen (ipv nieuwe)...1 boek...7 dvd's....kost meer 159 pond..ipv de 50 voor zijn nieuwe boek. maar gevoelsmatig staat er erg veel herhaling in tov de course...en krijg je met de course veeeel meer....

hij zit trouwens ook achter www.woodworkingmasterclasses.com gratis in te schrijven...

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Met artisan course bedoel je dan Working Wood 1 & 2? Die zijn bij mij besteld, maar nog niet aangekomen. Maar inderdaad, een beeld van 5 seconden zegt dikwijls al meer dan een pagina uitleg.

The Artisan Course. Bij Dieter Schmid €160.05 (iDeal).

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ik heb 't boek gisteren besteld, zonder de dvd's. Visueel werkt ook bij mij vaak beter, maar dvd is een beetje achterhaald medium en ik ben bang dat ik over 10 jaar de dvd's niet meer kan afspelen (we hebben thuis al tijden geen dvd/blue ray speler meer, in de laptops en m'n desktop zit bijvoorbeeld ook geen in). En ik vond de dvd's wat duur..

Toevoeging: Net nog even gekeken naar wat er nu werkelijk op de dvd's stond, en dat is toch wel interessant.. Ik dacht dat het allemaal op z'n YouTube kanaal zou staan, maar dat is niet zo volgens mij. Het blijft jammer dat het op dvd staat.
    Laatst gewijzigd door Klaas; 03-03-16 om 07:26.

Is het boek echt van de hand van Paul Sellers? of is het vervolg op Working wood door andere schrijver?

Had begrepen dat hij van uitgever veranderd was en ze daardoor de serie verder zetten met andere auteur

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Volgens een Facebook post van Paul Sellers die ik voorbij heb zien komen wel. Deze linkte ook naar de pagina in de openingspost van dit topic, dus volgens mij wel.

Forum Rechten